Het blokkeren van data omdat ik niet ja of nee zeg

Opgelost!
Dirk207
Level 2
Wijdewormer, NL

Het blokkeren van data omdat ik niet ja of nee zeg

Goedemorgen , het is al meer voor gekomen dat ik wel binnen de 24 uur reageer op een aanvraag maar in deze 1e reactie informatie vraag van mijn aanstaande gasten ,echter word deze 1e reactie niet herkend door jullie computer waardoor de betreffende data word geblokkeerd, onterecht , ook nu weer met Andre vorige week zaterdag 11-1-2020 ,het aantal personen in de aanvraag , in vergelijking met zijn omschrijving klopt niet , daar heb ik eerst een vraag over gestelt , zijn antwoord daarop viel buiten de 24 uur en nu ,na zijn reactie kan hij op dezelfde aanvraag/data/boeking niet meer terecht met als gevolg dat hij tot zijn spijt een andere accomodatie moet zoeken , ik hoop dat u snel reageert en in t vervolg kijkt naar het mail verkeer tussen mij en geinteresseerde gasten , mijn respons graad is hoog , ben net weer super hoost geworden maar dit is voor mij ontmoedigend.

  dank voor uw reactie, vrgr dirk 

1 Beste Antwoord
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Dirk207,

 

Dit is niet Airbnb zelf, maar een community van en voor Airbnb gebruikers.

Als je contact met Airbnb zelf wilt. Dan vind je hier alle contact details van Airbnb: Contact Airbnb

 

Als je een Reserveringsverzoek nog niet kunt accepteren. Omdat je nog vragen hebt en de 24 uur dreigt te verstrijken.

Dan kun je de gast weigeren, met opgaaf van reden.

Weigeren is dus wat anders dan annuleren!

Dit kan echter wel consequenties hebben.

In dat geval kun je de datums daarna wel weer handmatig vrijgeven (als het goed is).

 

Succes!

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Dirk207,

 

Dit is niet Airbnb zelf, maar een community van en voor Airbnb gebruikers.

Als je contact met Airbnb zelf wilt. Dan vind je hier alle contact details van Airbnb: Contact Airbnb

 

Als je een Reserveringsverzoek nog niet kunt accepteren. Omdat je nog vragen hebt en de 24 uur dreigt te verstrijken.

Dan kun je de gast weigeren, met opgaaf van reden.

Weigeren is dus wat anders dan annuleren!

Dit kan echter wel consequenties hebben.

In dat geval kun je de datums daarna wel weer handmatig vrijgeven (als het goed is).

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf