Hoe de vermelding 'Aan het strand' toevoegen aan mijn advertentie ?

Opgelost!
Chris1579
Level 2
Bredene, Belgium

Hoe de vermelding 'Aan het strand' toevoegen aan mijn advertentie ?

Beste,
Mijn accomodatie ligt aan het strand (strand is aan overkant van de straat) : wanneer ik bij het zoeken naar mijn eigen advertentie de filter 'aan het strand' selecteer sta ik echter niet bij de geselecteerde accomodaties.
Wat moet ik veranderen aan mijn advertentie en hoe moet ik dat doen om wél bij deze selectie te komen want voor mijn accomodatie is dit uiteraard belangrijk.
Dank bij voorbaat,
Krist Kluysse

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Chris1579 

 

Ik zie in je advertentie dat je locatiekenmerk en uitzicht al goed ingevuld zijn mbt "Strand"

Op de engelstalige community zag deze klacht ook meerdere malen, het schijnt een "bug" te zijn.

Het filter werkt dus niet correct. Gebruik evt. feedback om het te melden: Airbnb Feedback 

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Chris1579 

 

Ik zie in je advertentie dat je locatiekenmerk en uitzicht al goed ingevuld zijn mbt "Strand"

Op de engelstalige community zag deze klacht ook meerdere malen, het schijnt een "bug" te zijn.

Het filter werkt dus niet correct. Gebruik evt. feedback om het te melden: Airbnb Feedback 

 

Dag Krist, 

Wij hebben hetzelfde fenomeen in verband met de filter "aan het strand".  Heb je dit ondertussen kunnen oplossen?

Alvast dank voor uw antwoord. 

Frank

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf