Hoe (her)open ik een (ten onrechte gesloten) kwestie in het helpcentrum?

Peter197
Level 1
Almere, Netherlands

Hoe (her)open ik een (ten onrechte gesloten) kwestie in het helpcentrum?

5 dagen geleden heeft een gast ter plekke geannuleerd (huis was volgens hem niet netjes genoeg) en zijn geld teruggekregen via een airbnbmedewerker, maar ik ben nu pas zelf thuis ( terug van vakantie) en kan dus nu ook pas zelf zien wat er aan de hand was. Ik wil de kwestie heropenen, want de gast heeft zich misdragen (hakenkruis in houten dienblad, teksten als **bleep** you op touristeninfo geschreven etc. Als ik een mail stuur aan de betreffende medewerker wordt dit weer teruggestuurd. Wat nu? Want deze kwestie is voor mij nog lang niet gesloten en ik stap desnoods naar de rechter. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat ik iemand van airbnb kan bereiken om deze kwestie te bespreken.   

 

Deze kwestie is al gesloten en je e-mail is niet aangekomen bij ons team.

Heb je nog hulp nodig? Ons Helpcentrum kan je informeren over problemen met je Airbnb account, je reserveringen en nog veel meer—het is de snelste manier om alle informatie te vinden die je zoekt.

Als je nog steeds hulp nodig hebt van een medewerker van ons team, dan moet je een nieuwe kwestie openen in ons Helpcentrum.

Bedankt,
Het Airbnb Team

1 Antwoord 1
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Direct bellen met Airbnb en je verhaal vertellen. Idioot trouwens dat wederhoor er tegenwoordig kennelijk niet meer inzit.

 

020 - 5 222 333. Veel succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf