Hoe kan je een individele recensie zien

Marian-En-Fred0
Level 2
Nederland, CO

Hoe kan je een individele recensie zien

Vroeger kon je gemakkelijk zien wat de waardering van je individuele huurder was, je zag de beoordeling voor netheid aankomst etc. keurig met het aantal sterren erbij...

 

Ik kan die nutiige informatie nu niet meer vinden ik krijg alleen nog amerikaanse algemeenheden als.. 5 van je laatste 7 beoordelingen waren 5 sterren etc. zonder de exacte data..

 

Kan ik die exacte dat nog ergens vinden of houdt Airbnb dat tegenwoordig geheim?

 

Bij voorbaat dank!

 

Fred

7 Antwoorden 7
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

klopt Fred,  maar als je wilt kan je wel zien hoe je  gast je heeft beoordeeld. Je kan per item ( hygiëne, nauwkeurigheid etc )  kijken hoeveel keer er een bepaald aantal  sterren zijn gegeven. Je zou dan moeten bijhouden hoe 'de  stand der sterren'  was de vorige keer hoe deze is  na de laatste gast. Dan weet je precies wat je laaste gast aan sterren per item heeft gegeven.  Nogal een gedoe..

Inderdaad Miriam, Nogal een gedoe... en waarom eigenlijk? Ik vind het fijn om te weten of mijn gasten (ik verhuur mijn huis via een beheerder als ik in het buitenland ben..) het naar hun zin gehad hebben, of het huis schoon was of ze goed zijn ontvangen en zo...

 

Met behulp van de sterren kon ik in het verleden bijsturen maar nu dus niet meer of... ik moet zoals jij zei een schaduwboekhouding gaan bijhouden...

 

Net als het gedoe met die kortingspercentages .... Pure onzin...

 

Het ontbreekt heel duidelijk aan nuchter verstand bij Airbnb, en ondertussen wel op ieder gepast en ongepast moment mij vragen of ik mijn vrienden niet als verhuurder wil aanbrengen... zorg eerst eens dat je je verhuurders de goede informatie (weer) levert...

 

Hier klagen zal wel niet helpen maar als er veel mensen dit herkennen kunnen we mogelijk wel vragen om een aanpassing...

 

Wat vinden jullie?

Karin35
Level 1
Drouwen, Netherlands

Eens.

Ineke2
Level 2
Zutphen, Netherlands

Dag Fred

 

M.b.t. recensies heb ik geen problemen maar heb je al eens een 'nuchter' gesprek geprobeerd te voeren via mail of telefoon? 

Ik ben van de week 2 1/2 uur beziggeweest contact te krijgen met airbnb. 

Bij toeval zag ik op de mijn site dat ik een reservering had. Schrok me rot want de '24-uur' zat er bijna op = boete. Dus niet op mijn e-mailadres hè? 

 

Ik heb overal gezocht (prul, spam, reclame). Op de helpsite de 4 opties nagelopen. Dus... kon het niet aan deze kant liggen. Na de hele riedel verwacht je "als u hier niet mee geholpen bent kunt u bellen of mailen met.....". Niet dus. Op deze communitysite zag ik toevallig een 020-nr. staan. Dat heb ik gebeld en na 4 sec. een Engelssprekende persoon. Nu spreek ik wel Engels maar als het om de finesses gaat wil ik Nederlands spreken. Dat pretendeert men ook. Ik moest nog maar een keer bellen want het zou wel druk zijn. 2e keer (weer na een paar sec.) ik geef u wel het mailadres. Je gelooft het niet. Fout! Ik heb van alles geprobeerd zonder resultaat. Ik krijg alle mails terug. 

 

Met de reservering is het goedgekomen maar ik wil het risico niet lopen dat ik reserveringen mis met het gevolg een boete. Ik wil ze ook graag duidelijk maken dat wanneer zij in gebreke blijven wat dan de consequenties zijn.  Je kunt nergens verhaal halen. 

 

Zo, deze ergernis moest ik ook even kwijt.

Overigens maken de leuke gasten veel goed

 

Weet iemand dan nu voor mij een mailadres of tel.nr.?

 

Fred, succes met de verhuur en vriendelijke groet

 

Ineke

Jackie33
Level 1
Amstelveen, Netherlands

Hi Fred,

Ja na heel veel zoeken en speurwerk had ik ook het tel. in Amsterdam eindelijk gevonden. Maar ja je moet idd alles in het Engels doen.

Hier is het nummer wat ik bel 020-5222333. Misschien heb je dit al, maar dan kan ik er wellicht iemand anders die dit leest blij mee maken. Ik vind ze uiterste behulpzaam, netjes en beleefd. Heb al een paar akkefietjes gehad die ze heel keurig en snel opgelost hebben.

Jackie33
Level 1
Amstelveen, Netherlands

Ja ik zou dat ook wel graag aangepast zien. Het is een goeie maner om de evt. kritiek te kunnen verbeteren. Jackie

Judith34
Level 1
Valkenswaard, Netherlands

Hoi Fred, ik kom al googelend uit op deze pagina omdat ik ook op zoek was hoe ik de sterrenscores per gast kon zien. Ze zijn wel (weer?) zichtbaar als je onder de tab 'voortgang' kijkt op je verhuurderspagina dan zie je precies wat alle gasten voor sterren hebben gegeven.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf