I can't see my credit card number

Annabel7
Level 1
Ghent, Belgium

I can't see my credit card number

Hello,

 

I can't see the number of my credit card (just xxxx xxxx xxxx 3982). But i would like to check if this number is correct one (before the quests will pay). Even more: Transaction of MasterCard/Visa i can see just the month after.

Thus, i would rather check it right now.

 

Where can i see the full number of my credit card?

 

Thank you! 🙂

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Annabel7,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een reactie.

Zodat jezelf en een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

 

Ps.

Dit is de Nederlandse Community, dus je hoeft geen Engels te gebruiken in je vraagstelling 🙂

 

Een deel van je creditcard nummer is afgeschermd uit veiligheidsoverwegingen.

Verder bevat een creditcard nummer een controle mechanisme (bijvoorbeeld een 11-proef met een ‘CRC’). Dus de kans dat je een tikfout gemaakt hebt, of dat de laatste 4 cijfers van je creditcard overeenkomen met een verkeerd creditcard nummer is zeer gering.

 

Ik neem trouwens voor het gemak maar even aan, dat je eigenlijk een bankrekening nummer bedoeld. Uitbetalen van de huur middels een Creditcard behoort niet tot de standaard mogelijkheden van Airbnb.

 

Desnoods kun je even contact zoeken met Airbnb zelf. Om het een en ander te verifiëren.

 

Zie onder andere, deze link: Contact Airbnb

Ook schijnt contact met Airbnb via een Twitter DM, zeer goed te werken.

Het Nederlandse nummer is: +31 20 52 22 333

Maar dan krijg je waarschijnlijk wel aanvankelijk een Engelssprekende persoon aan de lijn.

 

Het tweede deel van je vraag begrijp ik niet (“Even more: Transaction of MasterCard/Visa i can see just the month after”).

 

Verder verhuur je al lekker, dus zal het allemaal wel goed gekomen zijn, neem ik aan.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf