Iets mis met het dashboard?

Mieke7
Level 1
Boom, Belgium

Iets mis met het dashboard?

Ineens zijn mijn reserveringsaanvragen gestopt en ik kon zelf mijn advertenties niet terugvinden. Bleek dat er vanalles veranderd was in de instellngen en ik heb ondertussen voor alle advertenties venster op 6 maanden zichtbaar gezet. Nog steeds zijn ze niet zichtbaar als je een datum selecteert en slechts eentje is er zichtbaar zonder datum te selecteren.

Op mijn kalender zijn wel ineens alle data boekbaar en dat is niet de bedoeling. Stond eerst niet zo ingesteld. Ook lukt het niet om exacte locatie uit te zetten. Als je dat doet en daarna op terug klikt krijg je een heel blad met java script te zien. In reserveringsview is dat bij die ene zichtbare advertentie echter nog steeds een algemene omgeving.

Ook zie ik dat ik voor twee advertenties bijzonder lage responsrates heb. Geen idee waar dat vandaan komt.

Hoe krijg ik alles weer zoals het hoort?

 

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Mieke7 

Je 4 advertenties zijn allemaal aanwezig in het zoeksyteem:

https://www.airbnb.com/s?host_id=67313266&map_toggle=true 

Soms moet je even inzoomen op de kaart om ze zichtbaar te maken.

Instellingen wijzigen niet vanzelf. Het lijkt op technische problemen binnen je browser (Javascript tonen etc.., wijzigen die niet worden opgeslagen etc ).

 

Lage responsrates ontstaan als er niet binnen de tijdslimiet op vragen cq reserveringsaanvragen wordt gereageerd (maar ook als er maar heel weinig reacties binnenkomen op de advertentie)

Met vr.gr.,

Emiel

 

Mieke7
Level 1
Boom, Belgium

Beste Emiel, 

ze zijn inderdaad weer aichtbaar nadat ik handmatig alles opieuw ingesteld heb, kan tch niet de bedoeling zijn? Browserinstelling lijkt me niet logisch, want van alles ok naar niks ok heeft niets met een browser te maken.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf