Illustratie voegen bij Community Berichten

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Illustratie voegen bij Community Berichten

Een beeld zegt meer dan duizend woorden.. Soms wil ik  een screenshot toevoegen aan  een bericht dat ik plaats  in dit Community center. er staan  nl een camera'tje dus  dat zou dat  moeten kunnen... echter als ik daarop klik krig ik geen normaal attacment scherm. maar iet raars waar ik niet mee uit de voeten kan,  wie  weet hoe ik en illustratie kan toevoegen? 

3 Antwoorden 3
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Dit is wat ik zie als ik dat cameraatje gebruik. Het invoegen lijkt dus bij mij wel gelukt te zijn. Ziet het er bij jou anders uit?

 

Slide1.PNG

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

 Dank je Bob, Ikneens kreeg ik  het idee om een andere browser te gebruiken en  opende in  Google chome  en jaa nu werkt het wel en zie ik hetzelfde als  jij. In Firefox  zie ik dit: (ik ga ook nog even Safari  testen), dank voor het meedenken.Schermafbeelding 2016-08-17 om 13.30.48.png

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Da's inderdaad vreemd zeg. Ik werk zelf nog volgens de oude stempel met Internet Explorer en daar gaat het dus gewoon zoals het hoort. Maar wel prettig dat het nu werkt met een andere browser. Had ik gisteren even niet aan gedacht :).

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf