Inchecken en uitchecken op dezelfde dag mogelijk?

Inchecken en uitchecken op dezelfde dag mogelijk?

Hallo,

 

Is het mogelijk dat een gast op een dag vertrekt en een nieuwe gast dezelfde dag aankomt? Of is het alleen mogelijk om op één dag alléén een vertrek of aankomst te hebben?

 

Omdat ik nog niet online ben en geen boekingen heb, kan ik dat zelf nog niet checken.

 

Groet en fijne zondag,

Tanja

6 Replies 6
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Tanja270 ,

Je zit weer op de Engelstalige community....

 

Ja, een gast kan vertrekken op dezelfde dag wanneer een andere aankomt.

De check-uit tijd en de check-in tijd in de advertentie moeten elkaar niet overlappen,  en er moet uiteraard ook tijd zijn om de accommodatie voor de nieuwe gast in orde te maken.

Bijvoorbeeld: Check-uit tijd  uiterlijk 10:00 uur,  check-in tijd vanaf 14:00 uur.

 

Hallo @Emiel1 , hartelijk dank voor je bericht.

 

Ik start in de Nederlanstalige community, op de een of andere manier kom ik dan opeens weer terecht in de Engelstalige. Ik zal het beter in de gaten houden. Fijn dat je me er weer op attendeerde.

 

Groet en fijne dag,

Tanja

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Tanja270, ik heb je bericht naar de Nederlandstalige community verplaatst. Heb je overigens ook het bericht van Emiel gezien? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hallo @Quincy , bedankt voor je bericht. Als ik start in de Nederlandstalige community, dan kom ik op de een of andere manier soms terecht in de Engelstalige community. Ik heb Nederlands als taal in mijn profiel ingesteld, daar kan het niet aan liggen. Kan ik het ergens vastzetten dat ik alleen in de Nederlandstalige community terechtkom?

 

Ik heb het bericht van Emiel gelezen, bedankt!

 

Groet en fijne dag,

Tanja

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Tanja270, ik heb dit onderzocht met het team, maar ze ondervonden geen problemen. Is er een bepaalde link die je gebruikt hebt om naar het Communitycentrum te komen? Zo ja,  zou je dit misschien kunnen delen? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hallo @Quincy , als ik inlog in airbnb en naar de hostmodus ga, dan klik ik op mijn foto en ga ik naar het Communitycentrum. Alles is dan meteen al in het Engels, dan ga ik boven naar de wereldbol en geef de Nederlandse taal aan voordat ik me moet aanmelden. Dat is de manier waarop ik hetdoe. Groet, Tanja