Inchecken wel, maar uitchecken niet?

Laura4518
Level 2
Bergen, Netherlands

Inchecken wel, maar uitchecken niet?

Goedenavond,

 

Vanaf volgend (hoog)seizoen wil ik gasten op bepaalde dagen laten in- en uitchecken.. Nu kan ik inderdaad aanvinken op welke dagen INchecken niet mogelijk is (heel fijn), maar betekent dit dan ook automatisch dat gasten op deze dagen ook niet kunnen uitchecken? Ik wil namelijk op deze dagen even 'niks' (zoals bijvoorbeeld schoonmaak), maar ik kan niet aanvinken (voor zover ik weet) op welke dagen UITchecken niet mogelijk is..

 

Wellicht kan iemand mij hier antwoord op geven!

 

Alvast bedankt:)! 

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Laura4518 

Geldt uiteraard alleen voor inchecken. Wil je ook de dagen opgeven waarop gasten niet kunnen  uitchecken, dan moet je die apart opgeven. Die mogelijkheid is er ook onder "beschikbaarheids instellingen", sectie "in - en uitchecken". (zie afbeelding, de twee groene opties onderaan)

 

Emiel1_0-1603130441198.png

Wil dergelijke instellingen alleen gedurende een bepaalde periode, dan zijn "regelsets" handiger,

ze zijn in te stellen bij optie "kalender" (zie voorbeeld):

 

Emiel1_1-1603130668693.png

met vriendelijke groet,

Emiel

Laura4518
Level 2
Bergen, Netherlands

Hoi Emiel,

 

Bedankt voor je snelle reactie! Helaas krijg ik die mogelijkheid niet te zien.. Enig idee waar dat door zou kunnen komen?

 

Schermafbeelding 2020-10-19 om 20.08.19.png

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Laura4518 

 

Dan heb je waarschijnlijk ook niet de laatste regel "vertrek niet mogelijk"? , zoals hier:

 

Emiel1_0-1603142634595.png

Ik heb even geen idee waarom je niet hetzelfde scherm krijgt.

Misschien kan iemand anders ook even "testen"...

NB Ik gebruik een computer met FireFox browser, airb.nl website

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf