Kalender

Jennifer2835
Level 1
Netherlands

Kalender

Ik heb een bedrijf waar mensen hun vakantiewoning kunnen boeken en wil graag air b&b agenda’s aan mijn site koppelen is dat mogelijk en hoe zie ik dan de boekingen in 

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jennifer2835 

Ik begrijp de vraag niet helemaal goed, wat bedoel je met Airbnb agenda's ?

Je kunt je eigen Airbnb advertentie (ik zie er 1) op je eigen website zetten middels een link of mbv html gegenereerd via de "share" option. Je kunt ook andere Airbnb advertenties op je website zetten, maar dan alleen als link, men kan niet via jou boeken, alleen bij de eigenaar van de advertentie. Je kunt ook optreden als co-host voor andere accommodaties, dan moet de verhuurder jou al zodanig authoriseren en heb je (mede)beheer (management) van de accommodatie, dus kun je ook boekingen accepteren.

 

Jennifer2835
Level 1
Netherlands

Ik wil graag de kalender van een ander op mijn reiswebsite. Voorbeeld: jij verhuurt je huis dan wil ik graag ook die kalender bij mij erop zetten voor jou. Zodat als er boekingen komen we samen kunnen inzien via bijvoorbeeld een dashboard dat de boeking via mij kwam  

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jennifer2835 

Dat klinkt meer als affiliate marketing. Dat is bij Airbnb voorbehouden aan partijen die heel grote volumes omzet hebben ("associates"). Maar is sinds Corona uitbraak stopgezet.

Meer info:

https://www.airbnb.com/help/article/2646/what-is-the-airbnb-associates-program

Martine1069
Level 1
Verdun, France

Mijn kalender is geblokkeerd vanaf vandaag tot ver in de toekomst, hoe kan/komt dit?

 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Martine1069 

Van tijd tot tijd moet je de agenda weer openzetten met tarieven.

Misschien heb je dit lang geleden gedaan t/m vandaag.

Als je in de kalender gaat staan en een begin en einddatum selecteert kun je de periode deblokkeren en tarieven ingeven

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf