Netwerkfout,

Bas13
Level 1

Netwerkfout,

Middag,

 

In de inbox op mijn berichten krijg ik de volgende melding: Netwerkfout (we kunnen je netwerk niet bereiken) App..

 

Internet werkt prima, kan prima berichten versturen maar ik krijg geen reactie op mijn reactie die ik naar de huurder verstuur.

 

Ik twijfel dan ook of de huurders hem wel binnen krijgen

 

Wie kan mij hierbij helpen.

 

Gr Bas

 

6 Antwoorden 6
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Bas13,

 

Ik zou het berichtje gewoon nog een keer sturen, met de extra mededeling dat je eerder een foutmelding kreeg.
Het is verder niet echt ongebruikelijk dat huurders niet meteen reageren. Hoe vreemd dat misschien ook mag klinken.
Als de aankomstdatum dichter bij komt, dan reageren ze meestal wel.
Vorig jaar hadden wij ook gasten, die 6 maanden van tevoren boekten. En die reageerden de 1e 5 maanden ook niet op onze berichtjes.
Gewoon zo heel af en toe een poging wagen. En dan zie je wel of je uiteindelijk een reactie krijgt.

 

Met vriendelijke groet,
Cor.

Geert12
Level 1
Ghent, Belgium

Krijg nu ook Netwerkfout in mijn inbox, hoe kan ik dit herstellen

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Geert12,

 

Gebeurd dat in de App of op een PC?

In het geval van de App: De App een keer helemaal afsluiten en zeker zorgen dat je de laatste versie hebt.

In het geval van een PC: Browser afsluiten en Cache leegmaken.

 

Ook komt het soms voor dat er tijdelijk een probleem is. Even wachten is dan het devies.

 

Succes!

Geert12
Level 1
Ghent, Belgium

Sorry voor de late reactie, nog altijd die melding, heeft enkele dagen goed gewerkt maar omdat ik die app op de ipad weinig gebruik nu pas terug opgemerkt.

tja en ik kijk ook mag pas op Google als het probleem zich voor doet

Geert12
Level 1
Ghent, Belgium

En afsluiten betekend dit verwijderen en terug downloaden. Wat dan met al mijn info

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Geert12,

 

Je verliest geen gegevens, als je de App verwijderd (Alle data 'staat' immers in het systeem van Airbnb).
Het kan wel zijn, dat je na de herinstallatie soms wat eenmalige tips krijgt, die je in het verleden ook al eens gehad hebt.
Die kun je dan gerust wegklikken.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf