Opdringerige mail van Airbnb

Jos3
Level 2
Le Val-d'Ajol, France

Opdringerige mail van Airbnb

We hebben een rondreis geboekt met diverse, op elkaar aansluitende boekingen via Airbnb. Ik heb nu verschillende keren een mail van Airbnb gekregen om het mogelijk te maken het verblijf bij een van de tussenstops te verlengen.

"Trakteer jezelf op een extra vakantiedag als je uitkijkt naar je volgende reis. Wij maken het eenvoudig om aan je verhuurder Jane, te vragen of je een of twee extra dagen kunt blijven. Als de verhuurder dit accepteert, kun je het pakken van je koffer nog iets langer uitstellen.
Als je je verblijf wilt verlengen kun je een reserveringswijziging aanvragen bij je verhuurder."
Ik vind dit opdringerig, temeer daar Airbnb weet dat ik de volgende dag, via Airbnb, elders al geboekt heb.
2 Antwoorden 2
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Ik kan me goed voorstellen dat dat opdringerig aanvoelt.

Ik vermoed dat die mails automatisch gegenereerd worden en niet handmatig, dus er word niet gezien dat je een dag later al een andere geboekt hebt.

Ik heb nog nooit via airbnb gehuurd dus ik vraag me wel af, of je die mails vaak krijgt als reiziger

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Wat is je vraag precies?

 

Over je opmerking: Dan zet je toch gewoon je email meldingen in je account uit als je er last van hebt?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf