Overname Airbnb: toekomstige boekingen

Desiré31
Level 2
Losser, Netherlands

Overname Airbnb: toekomstige boekingen

Goedenavond,

 

Wij zitten in het proces om een appartement te kopen in Valencia met een toeristenlicentie en succesvolle Airbnb resultaten. Ik lees overal dat het niet mogelijk is om het bestaande airbnb account over te nemen, omdat de reviews gekoppeld zijn aan een individueel persoon (de huidige host). Kan iemand me adviseren wat we het beste kunnen doen, om wel de boekingen die al gedaan zijn na de overdrachtsdatum, toch te kunnen behouden? 

 

Groet Desiré

Superhost of Casa Desiré Valencia.
1 Antwoord 1
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Desiré31, helaas bestaat zo'n soort functie niet op het platform. Bovendien is het ook niet toegestaan om zomaar een account over te nemen van een ander wat niet door jou gecreëerd is 

 

Wat je eventueel zou kunnen doen is om met Airbnb te spreken, en de situatie uit te leggen. Je zou dit overigens ook moeten communiceren met de huidige eigenaar (Host) van het appartement in Valencia zodat ze dit ook kunnen aangeven bij Airbnb. Misschien is het mogelijk om de huidige boekingen over te plaatsen naar je nieuwe account wanneer alles rondom de aankoop van het appartement rond is. 

 

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar je zou een poging kunnen wagen 🙂

 

Succes!

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf