Prijs instellen voor 2 personen, 4 personen of 6 personen:

Gerrit4
Level 1
North Holland, Netherlands

Prijs instellen voor 2 personen, 4 personen of 6 personen:

Beste mensen,

 

1 ding snap ik niet. We ontvangen emails van Jim en Simon (Airbnb toppers 🙂 )

Met een verhoging van 4 naar 6 gasten in een woning, kan je de prijs per nacht wellicht tot 70% (?) verhogen. Wellicht lees ik dit verkeerd.

Ik heb geen idee hoe dit werkt. Ik lees ook een heleboel regels omtrent 4 is de max, per woning. Hoop dat iemand met ervaring in de 6 persoons markt, daar iets over wil en kan roepen.

 

In ieder geval. Nu snap ik niet, dat als de prijs per nacht, op de site dus toeneemt, als mensen willen boeken, dit nog interessant is voor 2 mensen, die een boeking willen doen.

 

Alvast hartelijk dank voor uw info!

 

12 Antwoorden 12
Anne265
Level 2
Crux-la-Ville, France

Inderdaad Gerrit,

Ook voor mij is dat erg onduidelijk.

In mijn huis voor 12 personen wil ik ook wel de mogelijkheid bieden het aan 6 mensen te verhuren, maar daar heeft 'het systeem' geen ruimte voor....

Wat ik overigens erg hinderlijk vind is dat we nu alleen met de 'community' kunnen praten. Is er geen helpdesk dan?

We doen toch zaken met een bedrijf?

 

 MISSCHIEN DAT IEMAND DIE EEN GOED SALARIS KRIJGT VAN AIR B EN B DAT DEZE PERSOON EEN FATSOENLIJK ANTWOORD KAN GEVEN.

Booking.com rekent nauwelijks meer provisie maar daarmee kun je WEL bellen en mailen in alle talen.

maar misschien begrijp ik het systeem niet?

Arenda-and-Klaas0
Level 1
Oosterhesselen, Netherlands

Hoihoi,

Het is mogelijk een basisprijs voor bv 4 personen in te stellen en dat elke extra persoon een bepaald bedrag extra betaald.

Werkt heel goed bij mij.

Succes, Hartelijke groet Arenda

Hoe dan?

Ik vind dit ook behoorlijk irritant. Ik heb nu twee boekingen aan moeten nemen omdat ik blijkbaar mijn hele huis heb verhuurd terwijl ik alleen de bovenetage verhuur met drie kamers en dan alleen voor gezelschappen. In principe verhuur ik één kamer voor twee personen, zodat de sanitaire voorzieningen prive zijn. Wanneer gezelschappen groter zijn is er ook de mogelijkheid de tweede of derde kamer te huren, maar dna wel voor meerprijs. Hoe stel ik dat in? Ik heb nu de hele boel verhuurd voor de prijs van twee personen.

Ook heeeeel vervelend dat er geen helpdesk is???

Milou7
Level 1
The Hague, Netherlands

0205222333

Hoe stel ik een basisprijs voor 4 personen in? Of een weekprijs voor het huis als het 3 weken achter elkaar verhuurd wordt?

Hoe kan ik een weekprijs instellen en hoe werkt het dan als huurders via IDEAl willen betalen? Moet ik dan niet ergens bankgegevens bij air nbn hebben? Waar kan ik hulp hiervoor krijgen? Er is geen helpdesk begrijp ik?

Nynke 06-13955590 vraag over weekprijs instellen en hoe het werkt met huurders via Ideal laten betalen. Wie kan mij dan wel helpen als er geen helpdesk is?

nynke.wever@home.nl

Hi Arenda,

 

Hoe heb je dat ingesteld dan?

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Mandy

mooi niet , ze vullen gewoon 1 persoon in met lage prijs.  na 4 mails waar dan geschreven staat 4 personen.  Dus moet de prijs hoger maar dat willen ze niet.

Extra prijs per persoon meer werkt wel bij Airbnb maar mijn aanvragen zijn 2018 waardeloos.Alleen maar net lid geworden deze maand en dat is veel te gemakkelijk . Alleen e.mail en soms telefoon dat is alles.  Huurders een soort rijbewijs ( surf diploma ) laten halen . Voor dat je 30 verhuurders lastig gaat vallen.

 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Mandy93@Nynke1,

 

Zie onder andere dit help-artikel: https://www.airbnb.nl/help/article/1507/how-do-i-add-a-fee-for-additional-guests-to-my-listing

 

Dus bijvoorbeeld reguliuere nachtprijs instellen voor 2 personen.

En dan met deze opslag naar meer personen.

 

Succes ermee!

 

Met vriendelijke groeten,
Cor.

Cor je hebt gelijk , maar de domme huurders doen lezen niks en begrijpen niks.

Vullen datum in en 1 persoon met disponible en dat naar 40 plaatjes .

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Richard432,

 

Dus aan ons de schone taak om te achterhalen met hoeveel personen ze dan wel wensen te komen 🙂

Een huis of een meer-slaapkamer appartement boeken, voor slechts 1 persoon.

Dan weet je eigenlijk meteen wel, dat dit niet klopt.

 

Meestal schrijven ze tevens wel iets in het meervoud. Iets van: We of iets dergelijks.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf