Recensie duur

Hans-En-Christine0
Level 1
Heerhugowaard, Netherlands

Recensie duur

Hallo,

 

Ik had ergens gelezen, dat recensies na 365 dagen komen te vervallen, niet meer zichtbaar zijn en uit je statistieken gehaald wordt. Zo had ik een keer een recensie met 2 sterren, maar deze staat er na 13 maanden nog steeds.

 

Weet iemand het juiste antwoord?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Hans Godijn

 

 

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Hans-En-Christine0,

 

Recensies verdwijnen niet meer (behalve als je dat eventueel aan Airbnb zelf vraagt, maar dan moet je wel met heel goede argumenten komen).
In principe zijn recensies dus in beton gegoten.
Het bijbehorende aantal sterretjes is echter voor anderen niet zichtbaar.
Anderen kunnen alleen de totaal beoordeling zien.
Alleen het aantal sterretjes die je met je recensies in de laatste 4 kwartalen behaald hebt, tellen mee voor onder andere je Superhost status.
Maak je maar niet al te druk over die ene recensie, die verdwijnt vanzelf naar de achtergrond - in de loop der tijd.
En de meeste gasten zullen begrijpen dat 1 slechte recensie tussen vele andere hele goede recensies, de welbekende uitzondering op de regel zijn.

 

Succes!

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Hans-En-Christine0,

Ik heb helaas onlangs toch moeten constateren, dat het voor sommige gebruikers van Airbnb kennelijk mogelijk is om afzonderlijke voormalige sterren-beoordelingen van accommodaties in te kunnen zien!

Gisteren zat ik met een vriendin te praten, en zij was al eens op reis geweest met Airbnb.

Als zij met haar Android-Telefoon in de App op: "Lees alle nn recensies" tikte. Dan zag zij bij iedere voormalige beoordelende gast, dus de algehele sterren beoordeling van die gast staan!

We hebben dit even voor een aantal accommodaties getest, en dat bleek dus iedere keer op te gaan!

En dat betrof dus NIET uitsluitend de accommodaties waar zij geweest was!

 

Dus het kan zo maar zijn, dat er een verschil in functionaliteit bestaat tussen de diverse gebruikers van Airbnb!

Zo zie je maar weer. De details zitten hem in de finesses bij Airbnb.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf