Superhost status

Jacqueline148
Level 2
Reeuwijk, Netherlands

Superhost status

Hallo allemaal,

 

ik ben al jaren superhost. Op 1 juli vindt er weer een beoordeling plaats maar ik voldoe nu opeens niet aan de “50% reviews door gasten ontvangen”. Dit is iets waar ik zelf niets aan kan doen (terwijl ik wel bij iedere gast om een review vraag) maar wordt er wel op afgerekend!

Heel raar! ik verwacht dus mijn superhost status kwijt te raken. Hebben meer host hier last van?

8 Antwoorden 8
Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

Nav jouw bericht heb ik bij mezelf gekeken en inderdaad, ook ik dreig mijn status superhost te verliezen. En dat terwijl ik nu op 4,9 als beoordeling sta en verder alles 100% voldoe. 

Wat raar....... ben benieuwd naar reacties van anderen..... 

Masía-Del-Barranco0
Level 2
Xàbia, Spain

Vanmorgen zagen wij ook die wijzigingen die ze aangebracht hebben!

wij zouden op 1 juli in aanmerking gekomen zijn om de superhost status te verdienen en nu opeens niet meer!

Wij zijn teleurgesteld...we keken er écht naar uit!

Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

Ik heb even handmatig geteld en het klopt volgens mij totaal niet. 96 reserveringen, 54 reviews en volgens airbnb is dat 14%........

Dus ik heb hierover vragen gesteld bij airbnb. Als ik antwoord heb laat ik jullie iets weten. 

Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

inmiddels antwoord gekregen. Schijnt een foutje geweest te zijn die nu is aangepast. Mijn score staat nu ook goed. Dus check even je eigen score en waarschijnlijk is je superhost status gewoon veilig.  

Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

@Jacqueline148 

 

is het inmiddels recht getrokken bij jullie ?? 

Jacqueline148
Level 2
Reeuwijk, Netherlands

Jaaaa, gelukkig ook bij ons hersteld! Pfff, maakte mij al boos.

Dirk141
Level 1
Bussum, Netherlands

Wat fijn! Wij zouden nu eindelijk na een jaar (hadden 1 annulering) ook superhost worden en krijgen ook dit bericht. Met wie hebben jullie contact gezocht? 

Gr Karin

Marianne283
Level 3
Sittard, Netherlands

@Dirk141 

gewoon met airbnb zelf via mijn profiel en dan naar “krijg hulp” . 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf