Tarieven instellingen

Robert128
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Tarieven instellingen

Hi, hoe kan ik in de advertentie instellen dat 1 persoon een tarief betaalt en 2 persoon een hoger tarief?

8 Antwoorden 8
Dennis-and-Renate0
Level 1
Leiden, Netherlands

 
Maarten2
Level 1
Abcoude, Netherlands

Hoi,

Ik heb dezelfde vraag: waar kan ik instellen dat extra gasten meer betalen?

grt Maarten

 

Suzanne59
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Je kan in je advertentie aangeven wat de prijs is per nacht en daarbij instellen dat dat geldt voor 1 persoon. Je kandan ook nog aangeven wat de prijs extra wordt voor 1 extra persoon en daarmee geef je het verschil aan
Rita68
Level 1
Leuven, Belgium

Hallo,

Mijn tarieven zijn correct ingesteld. Een klant doet een aanvraag voor 2 personen, maar in haar beschrijvingsaanvraag schrijft ze dat het gaat om 3 personen. Hoe kan ik haar tarief laten aanpassen? en wordt dit automatisch aangepast door airbnb of hoe moet ik dat zelf doen?

Rita

Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Ik zit ook met het probleem dat de nieuwe site geen mogelijkheid bied om een tarief voor meerdere personen in te stellen. Dat is heel vervelend en in de oude versie kan dat wel.

Als je in de advertentie aangeeft dat de 2e of meerdere personen een ander tarief betalen, heb je steeds een verhaal te vertellen naar de gast want het systeem past dit bij de reserveringaanvraag dus niet aan.

Ik zou willen dat Airbnb terug gaat naar het oude systeem (waar je ook veel meer informatie kwijt kunt) of is er nog iemand die weet hoe je wel voor meerdere personen een ander tarief kunt instellen.........ik zou dat heel graag willen vernemen.

Joop-and-Nicole0
Level 1
Nijmegen, Netherlands

Ik heb ingesteld dat dat 1 persoon een bedrag betaald per nacht en elk volgend persoon er 20- bijkomt dat staat er al heel lang maar het werkt niet op mn rekening!

 

R-A-M-0
Level 1
Middelburg, Netherlands

Hallo, ik heb nog steeds problemen bij het instellen van de tarieven. Ik heb een basistarief per nacht van €69,- Als je dit voor 3 nachten bespreekt gaat het prima. Meer dan 3 nachten gaat het tarief naar €29,-

Hoe kan ik dit aanpassen???? Ik hoor het graag even, dank je. Hgr. Robèrt

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @R-A-M-0,

 

Wat jij wilt kan helaas (nog) niet.

Je kunt het hooguit in de advertentie tekst opnemen en als een klant dan een aanvraag doet. Dan zou jij een aangepaste aanbieding kunnen sturen.

Je zou ook nog een tweede advertentie kunnen overwegen - met andere instellingen. Maar dat brengt veel extra werk met zich mee.

Zelf heb ik eigenlijk eenzelfde probleem voor ons laag seizoen.

Vaste kosten per boeking zijn vrij hoog, maar de additionele kosten voor elke dag extra zijn niet zo hoog.

Maar een ieder ander die een goede suggestie heeft, is uiteraard zeer welkom!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf