Toevoegen Borg

Marianne136
Level 1
Eindhoven, Netherlands

Toevoegen Borg

WIj zijn bezich met het maken van een advertenie. Nu lukt het ons niet om de kosten voor onder andere de borg toe te voegen. Als ik kijk naar de informatie in het helpcenter dan dien je te gaan naar je advertentie en dan naar het tariefinstellingen rechtsboven. Hoe hier te komen is ons niet duidelijk. Het zal wel heel eenvoudig zijn, maar wij kunnen er niet komen.

4 Antwoorden 4
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Bovenin,  in het horizontale menu, staat optie "tariefstelling".

Als je die kiest staat bijna onderaan de getoonde pagina de rubriek "extra kosten" (met daarin optie "waarborg").

 

Kies knop "bewerken" en vul de borgsom ("waarborg") in, kies daarna "opslaan".

 

Succes,

Emiel

 

Jouke0
Level 1
Balk, Netherlands

Maar zelfs dan is in het huurcontract dat ik krijg de borg nergens zichtbaar. Betaalt de huurder deze rechtstreeks aan AIRBNB? Dat zou  me verbazen, want dan zou AIRBNB de borg ook terug moeten storten en dus eerst dienen te vragen of alles goed achtergelaten is. Zo'n vraag heb ik nog nooit gehad.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

De borg wordt pas (geheel of deels) ge-incasseerd als verhuurder een claim indiend.

Het wordt hier naar mijn mening goed uitgelegd:

 

https://www.airbnb.nl/help/article/352/what-happens-if-a-host-makes-a-claim-on-my-security-deposit

 

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Jouke0 
Stel je niets voor van de borg. Het gebeurt zelden dat je via Airbnb iets kunt verhalen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf