Verhuurder krijgt negatieve aantekening op haar profiel maar verdient waardering

Anonymous
Niet van toepassing

Verhuurder krijgt negatieve aantekening op haar profiel maar verdient waardering

Ik blijk een verkeerde locatie ( te ver van het centrum) geboekt te hebben. Door de annuleringsvoorwaarden zou ik een groot deel van mijn geld kwijt zijn. de verhuurster in Berlijn vond dat dat niet de goede basis was om op vakantie te gaan en in onderling overleg heeft zij de boeking geannuleerd. Zeer loyaal. nu blijk dat zij een negatieve aantekening op haar profiel krijgt, terwijl zij het fantastisch gedaan heeft. Het idiote aan het gebeuren is dat ik niet weet of iemand bij airbnb te bereiken is. Verder is er voor mij geen enkele mogelijkheid om een review te schrijven over deze zeer cooperatieve verhuurster. Kan iemand mij verder helpen?

 

 

 

 

 

Familyfriendly 140 m² flat with garden + terrasse
 
1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

De verhuurster heeft niet juist gehandeld door de boeking te annuleren. Jij/U had de boeking moeten annuleren en dan had verhuurster de mogelijkheid gehad om via de airbnb-interface e.e.a. financieel naar wens te regelen en was "negatieve aantekening" achterwege gebleven. Overigens ben je wel altijd airbnb-servicekosten kwijt bij annulering, tenzij zeer bijzondere omstandigheden.

 

Een review kun je alleen achterlaten als de reis is voltooid.

 

Airbnb is oa telefonisch te bereiken, tel.nr. in Amsterdam is meermalen op dit forum genoemd.

Maar nogmaals: huurster had niet moeten annuleren, een verkeerde loyaliteit, toch kwestie van de airbnb-spelregels even goed doornemen !

 

Met vriendelijke groet,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf