Verhuurders garantie betaalverzoek

Joris8
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Verhuurders garantie betaalverzoek

Hallo, ivm schade veroorzaakt door een gast ben ik een verhuurders garantie betaalverzoek begonnen. Airbnb is betrokken omdat de gast het verzoek afgewezen heeft. Het is ondertussen alweer ruim twee weken geleden ingediend en nog steeds geen reactie van Airbnb. Airbnb bereiken is ook ontzettend lastig, enig idee hoe ik dit kan versnellen dan wel Airbnb hierbij intensiever kan betrekken?

5 Antwoorden 5
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Joris8,

 

@Emiel1 heeft hier onlangs nog een mooi stukje over geschreven, over hoe dit werkt. Zie zijn artikel in de community: https://community.withairbnb.com/t5/Community-Help/Vraag-en-Antwoord-m-b-t-de-Verhuurdersgarantie/m-...

 

Je kunt Airbnb ook proberen te bellen op: +31 20 52 22 333

 

En verder zijn ze te bereiken op Facebook (@airbnbuk) & Twitter (@AirbnbHelp)

Grote organisaties (Zo ook Airbnb) zitten bovenop sociale media, om eventuele negatieve reclame of reputatieschade te voorkomen.

Dus die kun je ook gebruiken om wat druk te zetten.

 

Succes ermee.


Met vriendelijke groeten,
Cor.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Cor3 ,

Met alle dank voor de verleende credits, maar ik heb het niet geschreven ! Ik zag het stuk staan op de Engelstalige community (waar overigens veel meer valt te beleven dan hier...) , en wilde de NL gebruikers  alleen even wijzen op het bestaan ervan. Dus ook meteen voor de liefhebber hier de link naar een lijst met heel veel  "communityguides": https://community.withairbnb.com/t5/Help/Community-Help-Guides/m-p/23100

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Emiel1,

 

 

Ik ben me er uiteraard van bewust, dat jij de oorspronkelijke tekst niet zelf geschreven hebt.

Maar dat je het wel netjes opgesomt hebt in de community, zodat iedere andere geinteresseerde het ook makkelijk kan vinden.

 

Bedankt in ieder geval voor de reactie.

 

Met vriendelijke groeten,
Cor.

Joris8
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Dank Cor voor deze uitleg plus link. Helaas nog steeds niets gehoord en als je al bijna 2 weken verder bent nadat je huis 'getrasht' is en niet verder komt is dat redelijk frustrerend 😞

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Joris8,

 

Heel begrijpelijk.

Gewoon Airbnb blijven benaderen en de kracht van social media gebruiken, als je het gevoel hebt dat ze je niet helpen. Voor met name het laatste zijn grote organisaties beducht.

Daar zijn op andere fora en andere media, diverse voorbeelden van terug te vinden.

 

Succes ermee!

 

Met vriendelijke groeten,
Cor.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf