Verwijdering van account

Jacqueline1062
Level 1
Oostvoorne, Netherlands

Verwijdering van account

Vandaag is mijn account met 2 advertenties per direct verwijderd door airbnb. 

Had nu een 4.3 score , voorheen 4.7 score, na 2 onplezierige ervaringen recent gehad met gasten, en denk dus dat dat grote invloed heeft hierop, voelt geheel onterecht allemaal. Eenzijdig en zonder verdere uitleg en/of navraag bij mij, de host, en nu dus gewoon geschrapt. Vandaag meerdere keren gebeld en gemaild, maar kom geen stap verder. Erg frustrerend!!  Kan iemand mij hiermee verder helpen hoe dit te verhelpen? @support, @management

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jacqueline1062 

Ik zie dat je account (met 28 goede reviews) en daarop 1 advertentie (met 4.14 waardering) nog steeds bestaat, dus je account is (nog) niet verwijderd. De advertentie staat niet meer in het zoeksysteem, weet je zeker dat er sprake is van permamente deactivering of van een tijdelijke (suspension) ?

 

 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Jacqueline1062 

Een lage beoordeling door de gasten met wie je een onplezierige aanvaring hebt gehad kan voor ABB een trigger zijn geweest om je te blokkeren. De aard van de lage waardering kan daarbij een rol spelen

Als je de engelstalige website leest dat gebeurt het helaas regelmatig dat listings geblokkeerd worden. Het is vrij standaard dat ABB je daarover niet informeert. Wat ik lees is de helpdesk ook niet altijd even hulpvaardig of deskundig is. Toch zul je het ermee moeten doen en moeten blijven bellen.
Vaak is de advertentie opeens weer terug, ook zonder enige toelichting.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf