Voetbalteams...

Opgelost!
Bert59
Level 2
Bilzen, Belgium

Voetbalteams...

beste collega-verhuurders

2 maanden geleden begonnen we een leuk pand van ons via AirBnB te verhuren. Fijn, veel reactie, leuke contacten. 

Toen werd het weer beter, er kwamen klachten van de buurt. Lawaai. Overdag, ook midden in de nacht. Systematiek: Nederlandse voetbalclubs en verenigingen met alleen maar mannen. 12 helemaal ok, 6 die alleen maar luidkeels door het leven blijken te kunnen. 

Stiltegebied achterin, vooraan drukke verbindingsweg. 

De buren zijn het kotsbeu - en ze hebben gelijk. Is er een elegante manier om de ene 'risicogroep' die we nog hebben te annuleren? In periode dat we zelf in buitenland zijn, ik kan dus niet - zoals nu elk risicoweekend - politieman spelen. 

 

Tips & tricks? 

 

Thx! Bert

1 Beste Antwoord
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Bert59,

 

Ik zou je willen adviseren om ontmoedigingsbeleid te hanteren in je advertentie.

Zelf annuleren, ten alle tijden zien te voorkomen!

Duidelijke afspraken maken helpt ook een beetje, maar of dat je dat lukt met 16+ Gasten?

Vraag ik me wel af.

Als je er zelf niet bent, zorgen dat er een persoonlijke check-in is, die de afspraken nogmaals duidelijk bevestigd.

Melden dat ze bij overlast, op ieder moment op straat gezet kunnen worden, wil ook wel een beetje helpen.

Zorg sowieso dat het duidelijk in je huisregels staat. En vraag het na of ze die ook echt gelezen hebben!

Je kunt niet alles voorkomen, maar een beetje dwang en doordacht beleid, helpt zeker.

 

Succes!

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Bert59,

 

Ik zou je willen adviseren om ontmoedigingsbeleid te hanteren in je advertentie.

Zelf annuleren, ten alle tijden zien te voorkomen!

Duidelijke afspraken maken helpt ook een beetje, maar of dat je dat lukt met 16+ Gasten?

Vraag ik me wel af.

Als je er zelf niet bent, zorgen dat er een persoonlijke check-in is, die de afspraken nogmaals duidelijk bevestigd.

Melden dat ze bij overlast, op ieder moment op straat gezet kunnen worden, wil ook wel een beetje helpen.

Zorg sowieso dat het duidelijk in je huisregels staat. En vraag het na of ze die ook echt gelezen hebben!

Je kunt niet alles voorkomen, maar een beetje dwang en doordacht beleid, helpt zeker.

 

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf