Voltooi je recensie

Juan246
Level 1
Beernem, Belgium

Voltooi je recensie

Een huurder heeft een recensie geplaatst. Ik heb daarop ook een recensie geplaatst via de "knop" Voltooi je recensie.
Nog steeds is de recensie verborgen (na een dag) en zie ik nog steeds de "knop" Voltooi je recensie.
Wanneer ik daar op klink krijg ik " Sorry, je kunt deze recensie niet meer bewerken."  Wanneer ik kijk bij recensies zie ik mijn recensie staan, maar niet deze van de huurder.

Iemand een idee?

 

4 Antwoorden 4
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Ik had ook iets dergelijks, aan @AirbnbHelp (twitter) voorgelegd, antwoord:

 

"Our team is currently investigating the issue and working on a fix. We can’t offer an exact time frame and appreciate your patience."

 

vr.gr,

Emiel

 

Thomas_Ruth0
Level 1
Champeix, France

Ik heb hier ook 'last' van! Kreeg zondag avond een mailtje dat iemand mij een recensie had gestuurd, met veel moeite een recensie terug geschreven (omdat ie telkens de recensie niet wilde accepteren) en zit nu nog steeds te wachten tot ik die recensie kan lezen. Ben benieuwd wanneer het opgelost zal worden. 

Rikkert0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

hallo, ik heb precies hetzelfde probleem. Kreeg een bericht dat mijn gast die net vertrokken was een recensie had geschreven. IK heb vervolgens via de app op mijn mobiel een recensie over de gast geschreven en ingediend. Tot nu is de recensie van de gast niet op mijn statistiek te lezen. En ik kan ook geen recensie over mijn gast meer indienen.

 

 

 

Joachim27
Level 1
Antwerp, Belgium

Same problem here! Heeft er al iemand nieuws wanneer dit opgelost wordt? Sta net op Airbnb en dit is mijn 2e recensie dus best wel belangrijk! Thx!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf