Wat doe je als men voor 1 persoon inschrijft en men staat met 2 personen voor de deur?

Rudy4
Level 1
Signy-Montlibert, France

Wat doe je als men voor 1 persoon inschrijft en men staat met 2 personen voor de deur?

Dag allemaal,

 

Ik heb momenteel een aanvraag waar men in de meervoudvorm schrijft ("Wij" komen.., maar in de aanvraag staat maar 1 persoon aangegeven.

OK, hier kan ik nu zelf terug op reageren, met de vraag: "Komt u met 1 of 2 personen... want u spreekt over WIJ komen?"

Maar wat doe je als ze met meer personen voor de deur staan en voor minder personen ingeschreven hebben?

met vriendelijke groeten,

Rudy

2 Antwoorden 2
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Alleen het aantal personen dat zich  officeel heeft  opgegeven, is gedekt door de Airbnb verzekering Veel  gasten zijn nieuw op Airbnb en niet zo handig in het  gebruik van de site. Het is dus niet raar   om te vragen in de boeking aan te geven met hoeveel personen ze komen.   Sommige host vragen ook  een meerprijs voor extra personen. Duidelijke communicatie is belangrijk dus ook  jouw  vragen  kun je stellen aan je gast.

Kayleigh6
Level 2
Lunteren, Netherlands

Bij ons kosten meer mensen dan 3 extra geld en ik bied ook de service voor linnenpakketten maar dan ook tegen een extra tarief. Dus van te voren moet ik écht wel zeker weten dat er zoveel mensen komen/zijn. Maar eigenlijk is dat altijd duidelijk, ik heb nog niet meegemaakt dat 1 iemand boekt, eigenlijk altijd 2/3 mensen. Maar je weet natuurlijk niet wie er komt nadat je weg bent (ik verhuur volledig en niet een kamer oid). Ik zou adviseren om dit echt te vragen in je gesprekken met de gasten. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf