Wel/geen reservering, kalender wel bezet!

Wesley42
Level 1
Enschede, Netherlands

Wel/geen reservering, kalender wel bezet!

Ik zit met het volgende, bij toeval keek ik vanmorgen even in mijn kalender op Airbnb, daar zag ik opeens dat de dagen 27-29 mei bezet waren door een "gast". Als ik op de kalender er op klik zie ik netjes, 2 nachten, 1 gast en het bedrag. Ik zie trouwens in de kalender geen profielfoto (die de rest van de gasten wel heeft) die ik vervolgens in de profiel van de gast wel zie. 

 

Alleen heb ik geen enkele reservering ontvangen, op geen enkele manier. Ik heb de gast een bericht gestuurd, maar helaas geen reactie nog. Ook na het sturen van een bericht staat er niet geaccepteerd o.i.d.

 

Kortom, de kalender zegt dat het bezet is door de gast, maar van de gast geen enkele reservering ontvangen. Iemand een idee of dit een fout o.i.d. kan zijn? 

 

Kalender is dus wel bezet en niemand anders kan reserveren op die dagen omdat de kalender denkt dat deze gast heeft gereserveerd. Wie kan mij uitleggen wat dit is? Misschien moet het nog verwerkt worden?

 

Update; Bij alle andere gasten kan ik de reservering wijzigen of annuleren. Bij deze kan dat niet. Daar staat dat niet bij mij.

 

Alvast bedankt.

3 Antwoorden 3
Wesley42
Level 1
Enschede, Netherlands

Normaal gesproken waar de status staat zoals geaccepteerd, geannuleerd enz. Daar staat bij mij "onbekend"Screenshot_20180504-061912.png

 

 

 

Ellen33
Level 9
Assenede, Belgium

Geen idee. Als je naar die reservatie gaat kan je hulp vragen aan airbnb via message. 'Hulp vragen' heet de mogelijkheid. Mij hielpen ze in het verleden binnen het uur. Veel effectiever dan telefoneren en kostenloos

Wesley42
Level 1
Enschede, Netherlands

Het is opgelost!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf