Welke taal wordt getoond als je meerdere talen hebt?

Andreas261
Level 1
Haarlem, Netherlands

Welke taal wordt getoond als je meerdere talen hebt?

Hoi!  Ik heb onze advertentie in verschillende talen opgesteld. Als eerste de nederlandse. Nu richten wij ons hoofdzakelijk op buitenlandse gasten en dus wil ik graag dat de engelse advertentie getoond wordt. Maar ik betwijfel of dat gebeurd want als vergelijkbare advertenties door AirBnB worden getoond zitten daar ook nederlandse tussen.

Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat mijn engelse advertentie de 'hoofdadvertentie' wordt?

 

Dank je!

Andreas

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Andreas261,

 

Dat bepaald het systeem geheel zelf op basis van de taal van de gebruiker (Instellingen mobiel apparaat of taal van het besturingssysteem) en de locatie van de gebruiker (obv Internet verbinding).

Op Airbnb kun je zelf ook de taal instellen, die je wenst te gebruiken (Onderin het scherm staan de gebruikte taal en de munteenheid).

Omdat jij wellicht Nederlands als taal ingesteld hebt, krijg je dan natuurlijk ook Nederlandse beschrijvingen te zien, indien die voorhanden zijn voor andere advertenties.

Tevens kan een gebruiker ook nog op een vertaalknop drukken, om advertenties in een voor hen onbekende taal automatisch te vertalen naar hun eigen taal.

Andreas261
Level 1
Haarlem, Netherlands

Beste Cor,

 

Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik hoopte daar al op. Het maakt dus niet uit welke advertentie ik als eerste heb gemaakt om van daaruit te gaan vertalen?! Final check 😉

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf