Zichtbaarheid advertentie

Vera49
Level 1
Nieuwleusen, Netherlands

Zichtbaarheid advertentie

Hi, 

 

Wij hebben ons appartement op Airbnb geplaatst en via de kalender de beschikbare weken aangegeven. 

 

Nu krijgen wij ons appartement niet te zien wanneer wij zoeken naar appartementen in Bos en Lommer en staat deze ook niet aangegeven op de plattegrond ernaast. 

 

Zou iemand mij kunnen vertellen waaraan dat ligt, zodat ons appartement zichtbaar is om te reserveren? 

 

Bvd, Karin en Vera 

20 Antwoorden 20
André-and-Zelina0
Level 2
Middelburg, Netherlands

Hoi Vera,

Ik heb precies hetzelfde, mijn advertentie is niet te vinden.

Is beschikbaar op de kalender, heb mijn ruimte nota bene gisteren nog verhuurd.

Weet jij inmiddels al iets??

Tim108
Level 1
Vinkeveen, Netherlands

Ik heb het zelfde probleem. Mijn advertentie wordt niet getoond op de kaart als ik geen datum invoer bij zoeken naar accomodaties in mijn omgeving. Andere accomodaties worden wel getoond! Ik heb dit probleem al 2 weken geleden gemeld via de helpdesk maar krijg geen antwoord. Weten jullie misschien een andere mogelijkheid om airbnb te contacten? Emailadres?

groet, Tim

mijn advertentie is niet zichtbaar

Ray41
Level 1
Netherlands

Ik heb precies hetzelfde euvel. Vervelend. Geen idee hoe dit komt. En erg vervelend dat airbnb niet een helpdesk heeft waar je naar toe kunt bellen.

Jannie2
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hier exact hetzelfde probleem. In het verleden meerdere keren succesvol verhuurd in Amsterdam. In de afgelopen tijd een aantal aanvragen geweigerd omdat ik geen groepjes studenten wil en vervolgens staat mijn advertentie op geadverteerd, maar is niet te vinden als ik zoek en ik krijg ook geen aanvragen meer. Ik heb het idee dat dit doelgericht beleid van AirBnB is, want de instellingen kloppen zeker en normaal gesproken krijg je in Amsterdam meerdere aanvragen per week.

hallo, ik ben net nieuw hier,ben reeds enkele dagen klaar met mijn volledige advertentie.Ik kan ze zelfs bijwerken .....echter ze is nergens op de site te bespeuren.....duurt het misschien even alvorens publicatie?moet ik herbeginnen?

André-and-Zelina0
Level 2
Middelburg, Netherlands

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en contact gehad met Airbnb. Een nederlands telefoonnummer dat doorgeschakeld is naar de support van Airbnb in de UK. Vriendelijke behulpzame mensen, trouwens.

 

Ze hebben mijn account bekeken en geen issues gevonden waardoor ik niet gevonden zou kunnen worden.

De verklaring is als volgt;

Bij registratie bij Airbnb als verhuurder wordt gelogd vanaf welke computer, dus IP adres, de registratie gedaan wordt.

Nu is het zoekalgorithme bij Airbnb zo ingesteld dat je niet kan boeken op je eigen accomodatie, om fouten te voorkomen.

Dit verklaart dat je jezelf niet kan vinden op je eigen pc.

 

Advies is dus je eigen accomodatie te zoeken om op een andere locatie, bijv. je werk of publieke wifi. Daar zal die wel gevonden worden.

He he, eindelijk een antwoord. Ik heb dit probleem al zo vaak voorbij zien komen en heb er zelf ook last van. Ik ga het morgen gelijk proberen! 

Ik ben benieuwd of dat echt het antwoord is. Als ik op mijn smartphone via mijn internetbrowser met de incognito-functie zónder mijn wifi (dus niet op het zelfde IP-adres als mijn laptop) ga zoeken naar mijn accomodatie komt ie nog steeds niet naar boven. Ik zie hem niet op de kaart staan terwijl hij wel beschikbaar is. Vreemd...

 

Is het bij jou wel gelukt?

ik heb dit net dus uitgetest, op mobiel zonder wifi, iemand op een andere lokatie laten zoeken en als nog wordt de woning niet getoond!

Minouk0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Mijn advertentie is ook onvindbaar. Ook als ik vanuit een prive venster zoek. 

Welk nummer heb jij gebeld? 

dank alvast! Minouk

Carine46
Level 2
Bruges, Belgium

De laatste weken krijgen wij ook geen reserveringen binnen, wat abnormaal is. Wat blijkt onz ad is niet te vinden. Ook al van een andere computer geprobeerd, geen succes. Gisteren klacht gestuurd, nog geen antwoord. Ik hou jullie op de hoogte.

 

Anne435
Level 1
Haarlem, Netherlands

tipje, kijk bij je beschikbaarheidsinstellingen.

Je kunt voorwaardes toevoegen, bijv minimale verhuur 5 nachten

Maar ook een voorwaarde dat men alleen op een vaste dag kan inchecken. Bij ons stond deze voorwaarde aan (op een zondag).

de advertentie werd dus alleen getoond als men zocht op een vanaf datum die op een zondag viel.

 

De voorwaarde heb ik zelf nooit aangezet, geen idee hoe dit gebeurd is. Nu uitgeschakeld en ik kan mijn eigen huis weer vinden....

succes

Erik75
Level 2
Egmond aan Zee, The Netherlands

Mijn advertentie is ook niet te vinden. Daardoor al tijden geen aanvragen  meer gehad, ondanks 107 (waarvan 106 goede) recencies. Blijkbaar hebben meer mensen dit probleem ? Gelukkig sta ik ook op andere sites die wel aanvragen genereren.

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf