Zichtbaarheid advertentie

Vera49
Level 1
Nieuwleusen, Netherlands

Zichtbaarheid advertentie

Hi, 

 

Wij hebben ons appartement op Airbnb geplaatst en via de kalender de beschikbare weken aangegeven. 

 

Nu krijgen wij ons appartement niet te zien wanneer wij zoeken naar appartementen in Bos en Lommer en staat deze ook niet aangegeven op de plattegrond ernaast. 

 

Zou iemand mij kunnen vertellen waaraan dat ligt, zodat ons appartement zichtbaar is om te reserveren? 

 

Bvd, Karin en Vera 

20 Antwoorden 20
Erik75
Level 2
Egmond aan Zee, The Netherlands

inmiddels meerdere keren contact gehad met de helpdesk van airbnb. dit probleem komt vaker voor geven ze toe. ze hebben van alles geprobeerd qua wijzigingen instellingen maar mijn advertentie blijft onzichtbaar. zie hieronder de laatste reactie van de airbnb helpdesk.

PS: als er een oplossing is zal ik die hier meteen delen.

 

Airbnb Customer Experience


Anna P, Jun 5, 02:29 CDT:

Hello Erik,

I'm sorry you've been having trouble with the search results of your listing. We’ve been investigating the cause of the issue, and we’re working to resolve it as quickly as possible.

I changed some listing settings in the address, but the listing still doesn't show up. To investigate more, I sent the case to our product team.

Thank you so much for your patience and taking the time to alert us to the situation. We apologize for any inconvenience this has caused.

Best regards,

Anna
www.airbnb.com/help

Nicolette0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Ik heb nu ook een probleem, ben wel te vinden bij direct boeken, maar niet in de gewone resultaten. Heel vervelend allemaal. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt!

Jordi64
Level 1
Bussum, Netherlands

Ik heb ook hetzelfde probleem. In de omgeving van Bussum kom ik niet tevoorschijn. Iemand al een oplossing?

Hartelijk dank!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

Er zijn heel veel advertenties in Bussum en omgeving.

Maar met wat extra filtering komt het "Cosy family house" wel degelijk in beeld. NB Ik had gefilterd op "hele huis"en "7 bedden".

Overigens zijn er maar weinig data beschikbaar om te boeken in komende 4 a 5 maanden. En als ik extra filter op een periode waarop volgens je kalender het huis beschikbaar zou moeten zijn, komt het niet meer te voorschijn. Dat is wel wat vreemd.

Met vriendelijke groet, Emiel

Willem16
Level 1
Rotterdam, Netherlands

Goedemiddag allen!

 

Ik ben nieuw op deze site, heb gisteren mijn huis geplaatst.

Als ik, vanaf mijn eigen of een andere computer, data selecteer van gewenst verblijf, wordt mijn huis niet weergegeven in de resultaten, terwijl die data wel beschikbaar zijn, moet ook wel, want ik heb nog geen enkele reservering.

Als ik zonder datum zoek, komt mijn huis wel tevoorschijn en kan dan wel de gewenste data reserveren.

Hoe kan dat dan?

Iemand een idee?

 

Dank!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Willem16 .

Ik zie dat bij jou min. 20 nachten moet worden geboekt, heb je bij opgave van zoekdata daar wel rekening mee gehouden ?

Ik kreeg nl in beide gevallen je huis te zien (zowel zonder als met ingevulde data, maar dan wel uiteraard alleen met minimaal 20 nachten verschil, bij minder wordt het niet getoond)

Met vriendelijke groet,Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf