Zin BOLD maken in ontvangstbericht

Opgelost!
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Zin BOLD maken in ontvangstbericht

Al mijn gasten krijgen een paar dagen voor aankomst een ontvangstbericht. 

Hierin vraag ik ook hoe laat zij ongeveer verwachten om aan te komen. 

 

Deze zin wil ik graag vetgedrukt maken omdat (blijkbaar) niet iedereen de tekst helemaal doorleest. 

Is het mogelijk om iets in BOLD te schrijven? Met cntrl+B lukt het namelijk niet

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Kirsten266 

 

Helaas, dit soort opmaak zit niet in het berichtensysteem.

Ook het toevoegen van HTML code for Bold zal niet helpen, het wordt eruit gefilterd of nog erger: blijft gewoon staan als onderdeel van de tekst en dan krijg zoiets als : "<b>dit is bold tekst</b>", wat ook niet de bedoeling is.

 

Hier in de community heb je opmaakknoppen om iets bold te zetten, dus Airbnb zal ook iets dergelijks moeten maken in het berichtensysteem.

 

Je kunt wel iets op alternatieve manier accenturen, bijv:  **graag u aankomsttijd doorgeven ! **

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Emiel1 

Het gaat dus echt alleen om de standaard berichten

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Kirsten266 

 

Helaas, dit soort opmaak zit niet in het berichtensysteem.

Ook het toevoegen van HTML code for Bold zal niet helpen, het wordt eruit gefilterd of nog erger: blijft gewoon staan als onderdeel van de tekst en dan krijg zoiets als : "<b>dit is bold tekst</b>", wat ook niet de bedoeling is.

 

Hier in de community heb je opmaakknoppen om iets bold te zetten, dus Airbnb zal ook iets dergelijks moeten maken in het berichtensysteem.

 

Je kunt wel iets op alternatieve manier accenturen, bijv:  **graag u aankomsttijd doorgeven ! **

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf