aanmaak nieuwe speciale aanbieding voor huidige gast, de knop special aanbieding ontbreekt?

Daniel7537
Level 2
Ghent, Belgium

aanmaak nieuwe speciale aanbieding voor huidige gast, de knop special aanbieding ontbreekt?

Hallo allemaal,  ik wil de gast die nu het verblijf huurt een speciale aanbieding doen voor een nieuwe, niet aaneensluitende, periode. Het betreft dus geen wijziging van de lopende huur maar een nieuwe aanbieding voor een nieuwe periode weliswaar voor de huidige gast.. Maar ik vind in de AirBnb toepassing geen mogelijkheid om een speciale aanbieding te doen voor de huidige gast. Weet iemand of en hoe dit kan? Met vriendelijke groeten, 

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Daniel7537 

Dat kan middels de button "speciale aanbieding", maar die verschijnt alleen  als een gast een vraag heeft gesteld of wanneer een reservering is afgelopen. Uiteraard kun je wel de gast een korting beloven. En als de gast dan wil boeken, dan pas je de prijs handmatig aan in de kalender. Of de gast boekt tegen de normale prijs en via "wijzig" pas je dan de reservering aan qua prijs. Of je laat de gast een vraag stellen via "contact verhuurder" in de hoop dat de "speciale aanbieding" knop verschijnt....

Ik vind het persoonlijk ook nogal irritant dat "special aanbieding" gewoon niet altijd mogelijk is, de situatie die je beschrijft is herkenbaar.

Daniel7537
Level 2
Ghent, Belgium

@Emiel1 Bedankt voor je antwoord , het is inderdaad omslachtig dat je zonder de tussenkomst van je huidige gast voor hem geen  speciale aanbieding kan aanmaken voor een nieuwe periode. Maar ik begrijp dat ik de enige niet ben die daar last van heeft. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf