annuleren ivm covid

Opgelost!
Daan49
Level 1
Amsterdam, The Netherlands

annuleren ivm covid

Goededag,

 

Ik wil een reservering doen voor juli voor een appartement in Portugal voor de Villa Touran in Albufeira.

 

Mijn vraag is: als ik nu boek, en er komt Covid en daarom moeten wij annuleren. Krijgen wij dan het aanbetaalde deel terug in geld?

 

 

 

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Daan49 

Alleen als je zelf geinfecteerd bent met COVID is het mogelijk (via Airbnb en met bewijsvoering) om te annuleren onder "verzachtende omstandigheden", met volledige terugbetaling. Dus niet als er bv reisbeperkingen of andere (overheids)restricties zijn waardoor trip niet door kan gaan,dan gelden de normale (bij boeking overeengekomen) annuleringsvoorwaarden

 

Alle details:

Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden in verband met het coronavirus covid19

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Daan49 

Alleen als je zelf geinfecteerd bent met COVID is het mogelijk (via Airbnb en met bewijsvoering) om te annuleren onder "verzachtende omstandigheden", met volledige terugbetaling. Dus niet als er bv reisbeperkingen of andere (overheids)restricties zijn waardoor trip niet door kan gaan,dan gelden de normale (bij boeking overeengekomen) annuleringsvoorwaarden

 

Alle details:

Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden in verband met het coronavirus covid19

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Daan49 , heb je het bericht van Emiel gezien? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf