annulering van mijn reservering in Bondybeach 17-21 februari. Ik heb een bericht gehad van Kate maar

Ellen71
Level 1
's-Hertogenbosch, Netherlands

annulering van mijn reservering in Bondybeach 17-21 februari. Ik heb een bericht gehad van Kate maar

Hallo ,

Ik heb een bericht gehad van Justine, maar kon niet meteen reageren.

Hi Ellen,

My name is Justine and I'm from Airbnb Customer Experience team.

I'm assisting Cate on cancelling her reservations for February 2017 onwards. One of the cancelled reservations yesteday is yours so I'm also monitoring your account. I want to make sure that you will be able to book a new listing or to request for a full refund using the email that we sent.

If you rebook with Airbnb, we will transfer the funds from your reservation with Cate to a new reservation, as well as an additional credit to help cover any additional cost. If you decide you don’t want to rebook with us, you can choose to receive a full refund for the amount you paid.

Let me know how best I can be of assistance.

Happy Travels!

Cheers,

Justine J
www.airbnb.com/help

I like to transfer the money for a new reservation in Australia, and for the planning trip to New Zealand.

Sinceryly Ellen

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Ellen71,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een antwoord. Zodat een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

 

Nog even voor jouw informatie, dit is de Nederlandstalige Community. Dus niet Airbnb zelf!

 

Volgens mij heb je het antwoord zelf al gegeven.

Airbnb geeft je dus de keus tussen:

  • Het reeds betaalde bedrag + een kleine compensatie hergebruiken voor een ander verblijf (maakt in principe niet uit waar).
  • Of terugbetaling van het bedrag.

Uiteraard heeft Airbnb het liefst, dat je voor optie 1 kiest (En uit je post, begrijp ik dat jij dat ook wilt).

 

Airbnb heeft je hiertoe dus een aantal mails gestuurd, waarin je om je reactie gevraagd wordt.

Dus de mail beantwoorden, of de instructies in die mail volgen. En dan zou het helemaal goed moeten komen.

 

Op de een of andere manier kan Cate dus niet meer aan haar verplichtingen als verhuurder voldoen. En die heeft daarbij Airbnb om hulp gevraagd. Het kan zijn, dat Cate voor verzachtende omstandigheden in aanmerking komt. Zodat zij niet allerlei boetes en dergelijke van Airbnb krijgt, voor het moeten annuleren van haar uitstaande reserveringen.

 

Ik ga er helemaal van uit, dat het destijds ook goed gekomen is met je reis naar Australië.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf