Wat hosts zeggen

    Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Ik kreeg een bericht van AirBnB dat het verschuldigde bedrag overgemaakt was. Dit bedrag was geheel korrekt, inklusief schoonmaakkosten en minus servicekosten.Er kwam inderdaad een overmaking binnen, echter deze was zo'n 10% lager dan wat beloofd was. Waa... Laatste reactie door Bob43
    hallo, graag stop ik met mijn airbnb account maar ik heb nog reserveringen tot 1 jan 2017 die ik gewoon door wil laten gaan. op pauze zetten lukt mij niet? iemand hier een idee? Laatste reactie door Veerle2
    ik heb 5 weken geleden een betalingsmethode toegevoegd, dit zou 5 werkdagen duren voor het verifiëren.Inmiddels zijn we dus weken verder en staat dit nog steeds in afwachting terwijl ik al 3 bezoekers heb gehad die al betaald hebben.Hoe krijg ik die verif... Laatste reactie door Kristiaan0
    ik ben net begonnen bij airbnb en vond het leuk een naam aan mijn appartement te geven, maar... mijn naam kan je dus googlen en dan krijg je een maandprijs te zien wat natuurlijk niet goed voor de verhuur is. Daarbij wil ik helemaal geen maand verhuren. I... Laatste reactie door Bob43
    Beste Airbnb medewerker, Zou het niet geweldig zijn als er een soort 'tool'zou komen waarbij boekers meteen zien in de boekingskalender of andere kalenderwelke grote evenementen (evt.goedgekeurd door Airbnb) er op het programma staan zoals bv Queensday Am... Laatste reactie door Bob43
    Wij hebben een aanvraag gekregen voor een langer durend verblijf van enkele maanden. Daarover hebben wij een aantal vragen:*Hoe moeten we de hoogte van de prijs bepalen per maand?*Hoe groot moet de brogsom zijhn?*Moeten wij een extra verzekering afsluiten... Laatste reactie door Bob43