Wat hosts zeggen

    Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Hoi!Komende zondag is ons huis verhuurd, echter is door omstandigheden onze schoonmaakster verhinderd ons te helpen met het verhuurklaar maken en de sleuteloverdracht. We zijn op zoek naar iemand die zondagmiddag het -al zo goed als schone- huis even door... Laatste reactie door Alex183
    Een beeld zegt meer dan duizend woorden.. Soms wil ik een screenshot toevoegen aan een bericht dat ik plaats in dit Community center. er staan nl een camera'tje dus dat zou dat moeten kunnen... echter als ik daarop klik krig ik geen normaal attacmen... Laatste reactie door Bob43
    Beste mensen, Ik wil mijn huidige advertentie onzichtbaar maken voor het publiek. Maar mijn account wil ik niet annuleren(verwijderen). Hoe kan dit worden gedaan? Groet, Laatste reactie door Bob43
    Wie kan mij helpen? Ik weet dat ik meerdere accountnummers heb bij AiBnB, maar hoe kom ik er achter welk dat zijn? Bij het inlogscherm wordt erom gevraagd, maar er wordt je geen keuze voorgelegd, en ook in mijn Profiel kan ik het niet terugvinden. Is er e... Laatste reactie door Bob43
    5 dagen geleden heeft een gast ter plekke geannuleerd (huis was volgens hem niet netjes genoeg) en zijn geld teruggekregen via een airbnbmedewerker, maar ik ben nu pas zelf thuis ( terug van vakantie) en kan dus nu ook pas zelf zien wat er aan de hand was... Laatste reactie door Bob43
    Voor het eerst gedoe...Ik bied een huis aan met een tweepersoons slaapkamer en een peuterkamer.Nederlandse gast boekt voor 2 personen. Ineens, paar dagen voor ze aankomt zegt ze dat haar zoon van 20 mee toch wel paar nachtjes meekomt, of ik even een logee... Laatste reactie door Dirk19