Wat hosts zeggen

    Hallo allemaal,Als je specifieke vragen hebt over hoe Airbnb werkt en hoe je je aanbiedingen kunt beheren, reserveringen accepteren, speciale aanbiedingen verzenden, betalingsmethoden instellen en meer, dan kun je bladeren door de gesprekken in dit gedeel...
    Ik heb een verhuurder aangedragen, hij heeft al een advertentie gepubliceerd EN al gasten ontvangen. Echter, ik zie de 90 euro nog nergens staan. Niet bij uitbetalingen EN niet bij toekomstige uitbetalingen. Waar kan ik dit vinden? Laatste reactie door Karin2
    Help! Ben net nieuw op AIRBNB en verhuur enkele kamers in mijn huis.Nu heeft een gast vandaag om 17.30 uur geannuleerd, terwijl we middels de berichten van AIRBNB hadden afgesproken dat ze tussen 16.00 en 17.00 uur zouden inchecken. Het is best irritant w... Laatste reactie door Mirjam0
    Hallo, ik ben nieuw op airbnb. Ik hebmijn advertentie in het Nederlands opgesteld, maar vraag me af hoe ik een engelse en duitse tekst kan toevoegen. Weet iemand raad? Of moet ik misschien de tekst alleen in het engels invoeren.Alvast bedankt voor jullie ... Laatste reactie door Mirjam0
    Dear everyone, I rent out my house and could not react on someone's request, because of a death in my family.Now they blocked these dates, but i really need to rent out my apartment on these days. I understand when you never react they will block the date... Laatste reactie door Jean49