beschikbaarheid datum niet beschikbaar

Petra-En-Franca0
Level 1
Gassel, Netherlands

beschikbaarheid datum niet beschikbaar

hallo

sinds vanavond hebben we onze pastorie op de site gezet. echter als ik een willekeurige datum invoer om te kijken hoe dit werkt, krijgen we steeds de melding dat de datums niet beschikbaar zijn. ook als ik dit op een andere pc/ipad doe.

iemand een tip hoe dit kan?

 

alvast bedankt.

 

gr franca

21 Antwoorden 21
Maarten7
Level 1
Amsterdam, Netherlands

hoi wij hebben precies hetzelfde! iemand al een idee hoe dit komt?

 

 

Jet4
Level 1
Utrecht, Netherlands

Heb ik ook, net nieuwe advertentie gemaakt kan er niet geboekt worden: balen! Heeft iemand een oplossing? Waar kun je dat melden bij Airbnb? 

Franca36
Level 1
Horst, Netherlands

Hoi

als het goed is krijg je nog wat mails van Airbnb ook een waarin je op een link moet klikken om alles te aktiveren. Daarna werkte het bij ons wel.

succes! 

Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

@Petra-En-Franca0

 

Hallo Petra en Franca

Als ik naar jullie listing ga en op "view calender" klik zie ik vanaf half juli beschikbaarheid op alle dagen, dus volgens mij kan er gewoon geboekt worden?

Ter verdere informatie: ik mis wel foto's van de kamer.... zo'n bijzondere kip is natuurlijk heel leuk, maar hoe ziet de accomodatie waar de gasten slapen eruit?

 

Met vriendelijke groet

Barbera

Franca36
Level 1
Horst, Netherlands

Beste Barbera,

De kamer is nog niet helemaal af, as weekend maken we foto's ervan en dan komen ze erbij. Bedankt voor je bericht.

 

 

Vriendelijke groeten,

 

Petra en Franca 

La-Casita-Azul0
Level 1
Asturias, Spain

Dat probleem heb ik ook! Paar uur geleden advertentie geplaatst, staat wel online, maar je kunt nog geen data boeken, data zijn niet beschikbaar, best wel een beetje jammer. Hoe lang duurt dat meestal? Een dag? Op zich zou het wel fijn zijn, als Airbnb dat vantevoren aangeeft, weet je een beetje waar je aan toe bent of heb ik die info ergens gemist?

 

Groetjes,

Christa

 

La Casita Azul

Nico41
Level 1
Nijmegen, Netherlands

Vanmorgen ook een kamer online gezet, maar ervaar ik nog steeds exact hetzelfde probleem. Ook nog steeds geen link ontvangen om de kamer te activeren. Hoe lang duurt dit voordat de opgegeven data wel beschikbaar zijn?

David1246
Level 1
Leuven, Belgium

idem.

Isabelle353
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hier hetzelfde probleem, is dit bij jullie inmiddels opgelost?

Ook hier het probleem dat in de verhuurders kalander de data wel beschikbaar staan maar de hurende partij bij het boeken ziet staat 'deze datums zijn niet beschikbaar'. Kunnen we hier iets aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen?

Bart23
Level 1
The Hague, Netherlands

Heeft iemand het antwoord al gevonden? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan namelijk. 

 

Alvast bedankt.

Jitske0
Level 2
Lienden, Netherlands

Bij mij idd zelfde probleem. Heeft iemand al een passend antwoord gekregen?

Jitske0
Level 2
Lienden, Netherlands

Bij mij is het opgelost.

 

Mijn ervarig is dat het niet direct goed wordt weergegeven, maar na 24 uur wel. Blijkbaar vindt er een update bij Airbnb achter de schermen plaats en sta je na de update wel goed in het systeem.

Tine8
Level 2
Kortrijk, Belgium

Ik wacht nog 24 uur, even geduld denk ik ?  Bij mij hetzelfde probleem...

Linda594
Level 1
Mechelen, Belgium

Ook hier dezelfde ervaring... nergens op website Airbnb te zien hoe dat nu precies zit. Heb je dan een lange dag aan gewerkt en nu kan er niemand boeken ...

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf