beschikbaarheid datum niet beschikbaar

Petra-En-Franca0
Level 1
Gassel, Netherlands

beschikbaarheid datum niet beschikbaar

hallo

sinds vanavond hebben we onze pastorie op de site gezet. echter als ik een willekeurige datum invoer om te kijken hoe dit werkt, krijgen we steeds de melding dat de datums niet beschikbaar zijn. ook als ik dit op een andere pc/ipad doe.

iemand een tip hoe dit kan?

 

alvast bedankt.

 

gr franca

21 Antwoorden 21
Tanja152
Level 1
Noordwijk, Netherlands

Op onze kalender worden soms 2 a 3 dagen dicht gezet terwijl ze gewoon open horen te staan heeft iemand een oplossing. Groetjes Tanja

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Hallo Tanja , raar dat dat gebeurt. Al geprobeert om ze zelf weer open te zetten ? Ik zou trouwens adviseren om hier een nieuw bericht van te maken want dit is een oud bericht en ik zou AirBnB bellen over je probleem ! Succes en groeten , Sineke

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Tanja152 

Is het aansluitend voor/na elke reservering ?

Dan staat de voorbereidingstijd op 2 nachten.

Casa-Sol-Y-Aire0
Level 2
Pinos del Valle, Spain

Klanten kunnen niet boeken op een einddatum op een zaterdag,je ziet dan een klein veldje  “verhuurder niet beschikbaar “ terwijl in mijn instellingen niets staat vermeldt , weet iemand een oplossing?

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Casa-Sol-Y-Aire0 Bij de reserveringsinstellingen kun je ook aangeven dat je niet in kan checken op bepaalde dagen. Staat die toevallig aan bij je? Bij in en uitchecke

Casa-Sol-Y-Aire0
Level 2
Pinos del Valle, Spain

Dag, alles verwijderd maar probleem blijft nog steeds bestaan

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Casa-Sol-Y-Aire0 

 

Je  hebt ingesteld in je advertentie dat het niet mogelijk is uit te checken op een zaterdag.

Omdat het alleen bepaalde periodes betreft (apr.mei,juni), is het waarschijnlijk in een regelset vastgelegd. Controleer de regelset.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf