de prijs per nacht op de lijst is verschillend van de prijs per nacht op de advertentie zelf

Daniel7537
Level 2
Ghent, Belgium

de prijs per nacht op de lijst is verschillend van de prijs per nacht op de advertentie zelf

Beste,

 

ik ben nieuw bij Airbnb en heb een vraag met betrekking tot de "prijs per nacht".

ter info: mijn ingestelde basisprijs per nacht  is € 137:

 

Daniel7537_1-1601633148371.png

 

ik merk dat de "prijs per nacht" van de accomodatie-advertentie € 206 is  op de overzichtslijst en de "prijs per nacht"  € 157 als je doorklikt op de betrokken advertentie. Hoe komt het dat de prijs per nacht verschillend is op de lijst enerzijds en op de advertentie anderzijds?   Hierna een paar schermafdrukken. 

 

Daniel7537_0-1601632413868.png

 

Hartelijk dank bij voorbaat.

 

Daniel

 

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Daniel7537 

De prijs per nacht in het zoeksysteem is de totaalprijs voor de gekozen periode, gedeeld door aantal nachten (dus huurpijs + kortingen +  bijkomende kosten zoal de Airbnb Guest Service Fee (ca 15,5%) + schoonmaakkosten (indien van toepassing)+ belastingen (indien van toepassing).. NB de totaalprijs staat ook genoemd (eronder). Helaas is je schermafdruk niet goed leesbaar.

Als je doorklikt is het de prijs per nacht voor 1 nacht (+ kosten)

Je kunt de details zelf beter zien door naar je kalender te gaan, een periode te selecteren en vervolgens de "prijscalculator" te kiezen. Je kunt ook een boeking simuleren in je eigen advertentie, dat geeft het hetzelfde resultaat.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Daniel7537, heb je het antwoord van Emiel gezien? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf