een huurder

Willy48
Level 1
Zeewolde, Netherlands

een huurder

ik heb deze week een vehuurder geweigerd nu heeft ze onder een andere naam ,een directe huur geplaats .ten eerste hou ik hier niet van .ten tweede willen wij deze periode het voor minimaal 1 week verhuren .gr carla

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Willy48 ,

Dit is de Engelstalige community, er is ook een Nederlandse.

Ik snap niets van je bericht:

- een verhuurder geweigerd ?

- Als je voor minimaal 1 week wil verhuren, dan moet dat ZELF zo instellen in de advertentie voor die betreffende periode.

- Je bericht is ondertekend met "Carla", maar je heet Willy ?

 

vr.gr., Emiel

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Willy48 en Carla,

 

Ik begrijp dat jij (Carla) samen met (of voor) je moeder @Willy48 het boerderijtje verhuurt.

Wellicht dat het voor velen begrijpelijker zou zijn, als jij zelf herkenbaar maakt als Co-Host op deze Advertentie. En anders duidelijk uit de informatie betreffende de verhuurder laat blijken dat jullie samen de verhuurders zijn.

Maar dit even terzijde.

 

Je hebt het in je enigszins cryptische vraag over een verhuurder, maar ik mag aannemen dat je het over een huurder hebt.

Zou je de vraag/vragen wat begrijpelijker op willen stellen?

Want wij (@Emiel1 en ik) zitten nu te gissen:

  • Of dit een ander account van dezelfde persoon betreft. Of dat deze persoon alleen de naam van hetzelfde account aangepast heeft.
  • Of het om een Direct Reserveren boeking ging of alleen om een reserveringsaanvraag (Zo te zien heb je Direct Reserveren uit staan).

 

Met behulp van aanvullende eisen/voorwaarden kun je in je beschikbaarheidsinstellingen extra aangepaste regels aanmaken. Waardoor bijvoorbeeld de minimum verblijfsduur gedurende een bepaalde periode aangepast kan worden naar een andere minimum verblijfsduur.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf