Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede er...
Laatste reactie
Hallo, Voor ons dit jaar het eerste jaar op Airbnb. Goede ervaringen tot nu toe, maar wat we graag willen is dat er gedurende...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Vaak nemen mijn gasten het niet nouw met het uur van vertrek , ik ben al flexibel maar als er andere gasten opkomst zijn krijg ik mijn ruimte niet netjes op 2 uurtjes .
....mijn uitchek tijd is 11h
graag tips om mijn gasten optijd uit hun bed te krijgen ....
Wij vragen de gasten dan om hun spullen alvast van de kamer te halen zodat we de kamer kunnen poetsen en opruimen. Daar geven mensen wel gehoor aan.
Soms krijg je, juist al je je flexibel opstelt, dat mensen denken dat alles kan, dus terughoudend zijn helpt dan. Prima als je wat later wilt vertrekken, maar ik wil vanaf 10 uur met de kamer aan de slag. Tot op heden geen probleem.
succes!
Ik stuur gasten soms de avond tevoren nog even een berichtje om ze te herinneren dat de uit check tijd 11 uur is dat ik schoon moet maken voor de volgende gast. Soms als het kan stuur ik ze ook een berichtje als ze langer kunnen uitslapen.
Mijn inchecktijd is flexibel en mijn uitchecktijs is 23:00 uur. Je zou verwachten dat dat tot conflicten leidt bij vertrek van oude gasten en aankomst van nieuwe gasten op dezelfde dag. Ik heb echter nog nooit problemen hiermee gehad. Ik vraag vertrekkende gasten om de kamer leeg te maken zodra ze wakker zijn (vaak gaan ze voor die dag nog even iets leuks doen voor hun terugreis). Arriverende gasten vertel ik dat er vertrekkende gasten zijn en dat ik simpelweg nog niet weet hoe laat de kamer schoon is. Maar dat ze uiteraard van harte welkom zijn om hun koffers vast achter de deur te zetten en een kop koffie met me te drinken.