gezocht: hosts Ieper (België) of omgeving

gezocht: hosts Ieper (België) of omgeving

Hallo iedereen,

 

Ik had graag een aantal vragen gesteld aan enkele hosts in de buurt van Ieper (als die er zijn 🙂 )

Bestaat er ergens een lijst met personen die ik eventueel kan contacteren?

 

Johan.

 
 
 
 
5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Johan1284, de meeste hosts geven niet zo snel contactgegevens via de community (dit is overigens ook niet toegestaan). 

 

Wat voor vragen wil je precies stellen? Misschien kun je ze hier plaatsen 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

oeps.. sorry ... Wel we zouden liefst eens willen praten met een host. We zouden graag een appartement verhuren in centrum van Ieper via airbnb, en ook af en toe zelf eens verblijven. Maar we vroegen ons af of we kunnen rekenen op een betrouwbare service om verhuurders te ontvangen, reinigen van appartement, .. omdat we heel ver van Ieper wonen zelf, en dus niet altijd in de buurt zijn. Het zijn vooral de praktische zaken die we eens op voorhand willen doorlopen.

 
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Oh zo @Johan1284! Misschien kun je hier checken of er host groep bij jou in de buurt is https://community.withairbnb.com/t5/Lokale-community/ct-p/home_sharing_club_nl 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hallo,

Had ik al gechecked. Er is slechts 1 groep in Belgie. Ik heb toegang gevraagd, maar geen reactie. Ook geen enkele reactie na het contacteren van de beheerder.

Johan.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Johan1284 

Je kunt kijken welke hosts actief zijn in de omgeving van je appartement. Helaaas is je advertentie nog niet actief, dus ik kan geen meer op de directe omgeving gerichte URL sturen dan deze:

 

https://www.airbnb.com/s/Ieper--Belgium/homes

 

Via  "contact verhuurder" link kun je evt. contact opnemen met een host (al stelt niet elke verhuurder dat op prijs...).

Ook Googlen op "Ieper facebook Airbnb" levert wel enkele facebook-pagina's op van verhuurders in Ieper.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf