help ! perongeluk geaccepteerd

Opgelost!
Nathalie206
Level 1
Opwijk, Belgium

help ! perongeluk geaccepteerd

Hoi, ik ben nieuw op air bnb en heb blijkbaar zonder ik het wou op mijn app iemand geaccepteerd zonder iets over deze persoon te weten. Ik had al een veroekje van andere familie die ik wou accepteren. Hoe kan ik zonder kosten annuleren?

Bedankt

Nathalie

 

1 Beste Antwoord
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Nathalie206,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een antwoord. Zodat een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

 

Kennelijk heb je het destijds goed op weten te lossen, want ik zie geen automatische negatieve recensie in je lijst met recensies staan.

Dat is namelijk 1 van de automatische sancties, die een verhuurder opgelegd krijgt. Als die een reservering annuleert, zonder aanspraak te kunnen maken op verzachtende omstandigheden.

Dus ik vermoed dat je in contact getreden bent met Airbnb, om het voorval op de juiste wijze op te lossen.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Nathalie206,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een antwoord. Zodat een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

 

Kennelijk heb je het destijds goed op weten te lossen, want ik zie geen automatische negatieve recensie in je lijst met recensies staan.

Dat is namelijk 1 van de automatische sancties, die een verhuurder opgelegd krijgt. Als die een reservering annuleert, zonder aanspraak te kunnen maken op verzachtende omstandigheden.

Dus ik vermoed dat je in contact getreden bent met Airbnb, om het voorval op de juiste wijze op te lossen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf