hoe om te gaan als huurder in de aanvraag een ander bedrag noemt.

Marlies1
Level 1
Nuenen, Netherlands

hoe om te gaan als huurder in de aanvraag een ander bedrag noemt.

Ik ben net begonnen als verhuurder en word al overspoeld door aanvragen.Echter ik snap niet helemaal hoe de app op mijn mobiele telefoon werkt: Ik krijg bijv.nl een aanvraag voor 1 week verblijf maar met een veel lager bedrag als voorstel. Ik lees dit als "reserveringskosten". Ik ben bang dat als ik aanvraag goedkeur ik daarmee ook die prijs bevestig waar ik het niet mee eens ben..?

Hoe weet je of de huurder bereid is de nachtprijs te betalen?

1 Antwoord 1
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Het is  altijd duidelijker om  via de desktopversie de aanvragen te bekijken en te beoordelen. Is het voorstel voor een veel lagere prijs van de gastafkomstig of staat het in het  ovezicht dat Airbnb je stuurt?

  Als je een lagere prijs  wil  geven aan je gast moet je een  verandering voorstellen, de  gast kan ook een verandering voorstellen. Als je het ermee eens bent ga je accoord, anders niet en leg je uit waarom niet.

Laat het aan de gast om verder te kijken en  aanvraag te cancellen. Zolang de gast niet het bedrag heeft betaald waar jullie het samen  over eens zijn, blijven de dagen open voor andere gasten om te boeken.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf