hulp bij verhuur Blankenberge

David1299
Level 2
Izegem, Belgium

hulp bij verhuur Blankenberge

Wij hebben een klein bedrijfje dat de verhuur van uw appartement of eigendom via airbnb kan overnemen. Wij kunnen uw verhuuropbrengst optimaliseren, kuisen, zorgen voor ontvangst gasten, sleutelbeheer, enz...

Zoekt u hulp of wil u uw eigendom meer laten opbrengen, neem dan gerust contact op. Voorlopig enkel regio Blankenberge.

7 Antwoorden 7
Armin25
Level 1
Bruges, Belgium

Beste, zijn er voorwaarden om airbnb te beginnen in appartementsgebouwen in Blankenberge? Waar kan ik die informatie terugvinden?

Mvg, Armin

 

Beste Armin,

 

Alle info rond verhuur is terug te vinden op de site van toerisme Vlaanderen logiedecreet en op de site van Airbnb.

Contacteer me gerust indien u nog meer vragen heeft.

 

Mvg,

David

 

Hong26
Level 1
Antwerp, Belgium

Beste 

Wij hebben een appartement via airbnb te huren, doen jullie ook alleen schoonmaak ? wat zijn jullie tarief? Met verhuur en alleen poet's?

 

Mvg

Hong

Beste Familie Hong,

 

zijn jullie nog opzoek naar een schoonmaker voor jullie appartement? Ik wil dit graag voor jullie doen. Als je iets extra wilt zoals linnengoed en beddenopmaak kan ik dit ook in orde brengen voor jullie. Of nog andere vragen, dan treden we in overleg en ik zorg steeds voor een oplossing.

 

Mochten jullie interesse hebben dan hoor ik het graag van jullie.

 

Hartegroet,

Ingeborg.

Ellen745
Level 1
Herzele, Belgium

Hallo,

Wij zouden in de toekomst ons appartement willen verhuren. Telkens zelf langsgaan is soms moeilijk.

Wat is uw tarief om de gasten in te checken, uit te checken en te poetsen aub? (inclusief beddegoed en lakens wassen en verversen?)

Een bijkomende vraag. Is er een mogelijkheid om bij ons sporadisch eens het appartement en ramen te komen poetsen? (sleutel kan dan bij Syndic opgehaald worden)

Dank voor de info

u kan me bereiken op **

 

mvg,

Ellen 

 

**[Telefoon nummer verborgen]

Tanja147
Level 1
Sint-Niklaas, Belgium

Beste, graag zou ik weten of jullie voor ons appartement in Blankenberge op de zeedijk eventueel de poets, de ontvangst, bedden opmaken, wassen beddengoed (er is voldoende aanwezig voor de wissels) kunnen doen? Gemiddeld 2 wissels per week, kan ook in het weekend zijn (zeer zelden op zondag). Bedankt! Tanja 

Beste Tanja,

 

Misschien is het best even persoonlijk contact op te nemen via ** om verder af te spreken.

 

Mvg,

David 

**Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf