huurders communiceren met mij steeds over een andere betaling

Opgelost!

huurders communiceren met mij steeds over een andere betaling

De huurders communiceren steeds over de betaling. Ze hebben verschillende creditcards en willen met verschillende kaarten betalen . Ik wil hier niet over praten . ze weigeren ook om te vertellen wie er nog meer komen tijdens de verhuurperiode in mijn huis?

Wat kan ik het beste doen?

 

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Marja4 ,

Betalingen moeten gasten voldoen aan Airbnb, dus ook oplossen met Airbnb. Je advertentie zegt: max 6 gasten, en voor de vijfde en zesde moet extra betaald. Het daadwerkelijk aantal gasten moet in de boeking  worden opgegeven. Dat zijn de spelregels. Is er al een bevestigde boeking of is er alleen nog maar communicatie ? Met vriendelijke groeten, Emiel

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

3 Antwoorden 3
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Marja4 ,

Betalingen moeten gasten voldoen aan Airbnb, dus ook oplossen met Airbnb. Je advertentie zegt: max 6 gasten, en voor de vijfde en zesde moet extra betaald. Het daadwerkelijk aantal gasten moet in de boeking  worden opgegeven. Dat zijn de spelregels. Is er al een bevestigde boeking of is er alleen nog maar communicatie ? Met vriendelijke groeten, Emiel

 

dank je wel voor je antwoord, zijn ze ook verplicht te melden wie er komen?
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Marja4 ,

Alleen hoeveel(!) personen (volwassenen, kinderen) is verplicht, op te geven bij boeking. Maar als je graag wat meer wilt weten kun je dat natuurlijk altijd vragen. En als die communicatie je niets wijzer maakt, zou ik persoonlijk wat argwanend worden.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf