ik zoek telefoonnummer van airbnb

Opgelost!
Frank68
Level 1
Naarden, Netherlands

ik zoek telefoonnummer van airbnb

Ik wil graag even telefonisch contact voor wat info van airbnb, ik kan alleen nergens een nummer vinden.

Weet iemand of airbnb wel telefonisch bereikbaar is?

 

MVG,

Frank

1 Beste Antwoord
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo, we hebben een handleiding over hoe je het beste contact met Airbnb kunt opnemen [Klik hier om de handleiding te openen

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

90 Antwoorden 90

goedenacht, ik ben op zoek naar een tel. nummer van airbnb voor een reservering.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Robby27,

 

Dit is het telefoonnummer van Airbnb: +31 20 5 222 333

 

Zie ook: Contact Airbnb

 

Succes!

Super Cor3., Telefoon werkt !
Was inderdaad in het engels,  maar goed wij zijn travellers toch een beetje engels moet kunnen. Mijn probleem is binnen 5 min. opgelost samen met host en helpcenter.
Tel. is goed. Je ontvang meteen een email om jou account te bevestigen.
Ik ben blij mee ik kan voor de anderen niet spreken.

Francis190
Level 2
Auvergne-Rhône-Alpes, FR

hallo,

 

ik krijg een vraag voor een verhuur van een maand en of die persoon een voorschot moet betalen. Nu hebben wij een soepele reserveringsmethode waarbij iemand tot de dag zelf kan opzeggen. In dit geval willen wij graag een voorafbetaling want stel dat de verhuur een dag voor ie begint wordt opgezegd dan hebben we een maand geblokeerd voor niets en dreigen we toch wel potentiële klanten te hebben verloren.

Hoe lossen we dat op en wat geven we als antwoord?

 

Bedankt

Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Hallo Francis,

Ik denk dat je je overweging gewoon aan je huurder kunt voorleggen en, voordat de reservering is bevestigd, kun aangeven dat je voor deze reservering de minst hoge mate van flexiblilteit kiest en  eventueel een kleine korting geven. Indien je huurder hier niet met je meegaat, kun je nog zien wat je ermee doet, meer is volgens mij niet mogelijk.

succes

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Francis190,

 

Je zou met de klant kunnen overleggen, om het resolutie centrum te gebruiken. Om vooraf een bedrag te betalen, dewelke je aan het einde van het verblijf weer terugstort (ook weer via het resolutie centrum). Nadeel is dan natuurlijk wel, dat de huurder dan tijdelijk meer geld kwijt is.

Een andere optie is, om tijdelijk even je annuleringsvoorwaarden op streng te zetten (Net voordat de huurder boekt). Daarna kun je de annuleringsvoorwaarden weer op flexibel zetten. Dan gelden alleen voor deze reservering, de strenge annuleringsvoorwaarden.

Wij hanteren de strenge annuleringsvoorwaarden. Want in de praktijk, wordt er toch vaak aanspraak op je gedaan. Als de huurder zijn verblijf wil verkorten of net voor aankomst wil annuleren.

De laatste keer, dat me dit overkwam. Werd het me door Airbnb in eerste instantie niet eens gevraagd, of ik hier wel mee akkoord wilde gaan?

Inge311
Level 1
NL

dag, ik ben bezig met een reservering voor juli 2021

ik wil graag gespreid betalen en zie niet hoe dat werkt.

De helft nu betalen lijkt een optie. Kan de aanbetaling meer hoog zijn dan dat?

Anouska3
Level 1
NL

Het opgegeven telefoon nummer werkt helaas niet van airbnb

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Anouska3, erg raar dat het nummer niet voor jou werkt want het werkt namelijk wel naar behoren voor mij. Screenshot 2020-03-11 at 15.55.37.png

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Anna9141
Level 2
Nieuwpoort, Belgium

Hallo,

 

voor het eerst serieuse fout van airbnb ondervonden. Ik had al een tijdje mijn agenda volledig geblokkeerd wegens COVID 19. Toch kreeg ik vorige week een melding dat een aanvraag was goedgekeurd én zou doorgaan. Ikzelf was niet op de hoogte gesteld van deze aanvraag, laat staan dat ik ze had goedgekeurd. Contact gemaakt met de gast dat het verblijf niet kon doorgaan. Ik deed het nodige, maar blijkbaar niet goed, om airbnb op de hoogte te stellen dat er een fout was gebeurd. Eergisteren liet de gast weten dat de som voor het verblijf, dat niet is doorgegaan, van zijn visa rekening af is gegaan. Ook ikzelf kreeg melding dat de betaalde som, met aftrek voor airbnb ,op mijn rekening zal komen te staan.

hoe kan ik dit oplossen ?

 

gr. Anna

Anna9141
Level 2
Nieuwpoort, Belgium

Aanvulling vorig bericht : verschillende malen proberen te bellen maar lijn steeds bezet.

 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo, we hebben een handleiding over hoe je het beste contact met Airbnb kunt opnemen [Klik hier om de handleiding te openen

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Huub6
Level 1
Chèvremont, The Netherlands

hoi er is iets fout gegaan heb een aanvraag gedaan voor een appartement in milaan maar nu hebben ze mij voor een dag gereserveerd daar kan ik niets mee want ik woon in nederland mijn aanvraag was van 19 aug tot 27 aug hadden mij ook al 82 euro van mijn konto afgeboekt heb ik weer terug geboekt dus ik wil eerst antwoord op mijn aanvraag of die dagen vrij zijn grtjs

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Dit is iets wat je met de verhuurder moet regelen dus die kun je gewoon een bericht sturen. 

Succes met je verblijf 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf