ik zoek telefoonnummer van airbnb

Opgelost!
Frank68
Level 1
Naarden, Netherlands

ik zoek telefoonnummer van airbnb

Ik wil graag even telefonisch contact voor wat info van airbnb, ik kan alleen nergens een nummer vinden.

Weet iemand of airbnb wel telefonisch bereikbaar is?

MVG,

Frank

Beste Antwoord
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo, we hebben een handleiding over hoe je het beste contact met Airbnb kunt opnemen [Klik hier om de handleiding te openen

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

90 Antwoorden 90

Beste Emiel,  jij lijkt me een werknemer van airbnb. Als ik op jouw link klik, krijg ik de pagina van mijn reservering die door de verhuurder is geannuleerd. Ik ben naarstig op zoek naar een mailadres van airbnb waarop ik om hulp bij het reserveren van een ander appartement kan vragen. Heb nu al zo vaak geprobeerd door de nieuwe inlogprocedure te komen dat ik er mee op ben gehouden. Heb uiteindelijk zelfs de app gedownload, vier keer mijn documenten opnieuw gescand maar dan lukt het maken van de foto weer niet 😁 (ik gebruik een computer of een Ipad). hopelijk heb je een mailadres voor mij of een (echt werkende link daar naar toe). Bij voorbaat dank!!

Renske

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @R-A-0 ,

Nee, ik ben geen werknemer van Airbnb, maar slechts een (tevreden) verhuurder.

Ik begrijp dat je een appartement wilt huren ? Dit is het eigenlijk het forum voor verhuurders, dus wat je als "gast" krijgt te zien op je scherm ken ik niet uit de praktijk. Wat bedoel je met 'nieuwe inlogprocedure" ? Bij mijn weten is die al heel lang hetzelfde. De link die ik hierboven heb gegeven werkt voor mij als verhuurder prima, en kan ik ook mee emailen naar Airbnb (mailformulier). Als je de link gebruikt, staat er dan niet bovenaan de pagina die je noemt "ik zoek hulp voor iets anders" in groene tekst ? Het tel. nr. klopt ook, dus je kan ook even bellen, maar je krijgt meestal een engelstalige medewerker aan de lijn, omdat je uiteindelijk belt met hoofdkantoor in Dublin (Al kun je altijd vragen naar nederlandstalige medewerker)

Met vriendelijke groet, Emiel

Dag Emiel, dank voor je attente reactie. Mijn excuses voor het deelnemen aan het onjuiste forum. Ik heb inmiddels met Dublin gebeld en een Nederlandse collega heeft me op mijn verzoek gemaild. Ik hoop dat zij mij kan helpen. Twee weken geleden heb ik zonder problemen twee verschillende appartementen in Duitsland geboekt. De ene verguurder heeft echter enkele dagen later geannuleerd wegens priveproblemen. We hebben ons geld keurig en snel teruggekregen. Toen ik een ander appartement wilde boeken moest ik opeens foto's van indentiteitskaarten uploaden. Op zich geen probleem. Je moet echter ook (opnieuw) een actuele foto uploaden die moet lijken op de foto van de indentiteitspapieren. Daar gaat het mis. Ik werk vanaf een Ipad of vanaf de computer. Voor het 'fotogedeelte' communiceert de Ipad niet met de software van Airbnb. Je wordt erg gestimuleerd om de app van Airbnb te downloaden. Dat heb ik na vele mislukte pogingen dan ook maar gedaan, de hele procedure weer herhaald en dan stuit je op hetzelfde probleem, de foto valt niet te maken.

Marie-José19
Level 2
Leiden, Netherlands

waarom staat dat nummer dan niet op hun site? Ik kan een verhuurder niet bereiken (uiteraard gebeld en gemaild) en dan word je door een vragenmenu geloodsd waar je niets aan hebt en in een cirkel terechtkomt en dat noemt AirBNB "contact met AirBNB". Raar bedrijf en niet transparant

Heb gebeld met Airbnb. Duurt eerst lang. Had vorige week geboekt in Arnhem. Was overgeboekt door Airbnb. Ik kon dus niet terecht. Had al betaald op 21 mei. Een hele klus. Zou mijn geld terug krijgen. Maar niets daarvan. Heb alweer gebeld. Moet kontakt opnemen met Ideal. Wat is dit voor zooitje. Zal nooit meer boeken op Airbnb. Maar nu mijn geld nog.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Ans11, dit is natuurlijk erg vervelend. Ik heb je bericht doorgegeven aan de team.

Ik hoop dat ze alles snel voor je kunnen oplossen.  

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mimi23
Level 1
Antwerp, Belgium

Beste, een klant boekt een weekend en vraagt nadien aan mij toch om te annuleren. Ik annuleer het voor hem en nu staat mijn kalender geblokkeerd op dat weekend? klopt dit? hoe kan ik de data terug vrijgeven?

En een telefonnummer van Airbnb? of mailadres?

Marion137
Level 1
't Harde, Netherlands

Hier een soortgelijk verhaal, klant annuleert zelf de al geaccepteerde boeking. En wij worden  "gestraft" met geblokkeerde data! AirB&B is op geen manier te bereiken! Slechte zaak! Marion uit 't Harde

Mai17
Level 2
Bilzen, Belgium

Hoi,

Dat is inderdaad vreemd.

Ik heb ook al een paar keer gehad dat de klant uiteindelijk annuleert.

En telkens was bij mij de agenda terug vrij.

Mai uit Limburg

Fleur16
Level 1
Haarlem, Netherlands

Heb jij toevallig al een oplossing. Ik heb hetzelfde probleem. 

Mai17
Level 2
Bilzen, Belgium

Hoi,

De klant zelf moet annuleren. Dan komt jou agenda vrij.

Als jij annuleerd voor hem betekkent dat dat jij hem weigert endaar wordt je voor gestraft met een gesloten agneda.

Mai  uit Liuµmburg

Mary128
Level 2
Vlissingen, Netherlands

inderdaad ,ik had laatst een gast geanuleerd zeer bijtijds .maanden van te voren ..ivb met het moeten plaatsen van een nieuw toilet verstopping .Nu blijft om dat ik straf heb .mijn inzet op nagatief staan .

Trudy11
Level 2
Bergen, Netherlands

Ik kan ze ook niet bereiken. Geen telefoonnumer te vinden. Vragen over een recentie die wal nog kant keert. Onterechte klant recentie klopt niet maar ik daal naar 4. Mijn mening en ervaring wordt niet meegenomen terwijl de zaken heel anders liggen!

Erik75
Level 2
Egmond aan Zee, The Netherlands

AirBnb is verhuurders onvriendelijk.  Straffen terwijl de klant annuleert, maar geen contact mogelijk om hierover te kunnen overleggen.  Krijg ik de laatste tijd geen aanvragen meer, zie ik dat mijn verblijf gewoon niet getoond wordt in de zoekopdrachten. Dus wil ik daar meer over weten, maar kan ik geen contactformulier vinden..

Ruud8
Level 1
Den Burg, Netherlands

Ik zoek al enige tijd naar het nummer van AirBnB      

is dat toevallig bij u bekend?

Met een vriendelijke groet,

Ruud Laurijssens

Onderwerpen voor hosts zoals jij bekijken

Verhuurders

Community Help

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.