ik zoek telefoonnummer van airbnb

Opgelost!
Frank68
Level 1
Naarden, Netherlands

ik zoek telefoonnummer van airbnb

Ik wil graag even telefonisch contact voor wat info van airbnb, ik kan alleen nergens een nummer vinden.

Weet iemand of airbnb wel telefonisch bereikbaar is?

 

MVG,

Frank

1 Beste Antwoord
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo, we hebben een handleiding over hoe je het beste contact met Airbnb kunt opnemen [Klik hier om de handleiding te openen

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

90 Antwoorden 90
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Ja, Airbnb is telefonisch bereikbaar. Omdat het gesprek naar Dublin wordt doorgeschakeld, moet je er wel rekening mee houden dat het in het Engels gevoerd wordt. Maar dat zou geen probleem moeten zijn voor ons hosts :-).

Joop-and-Nicole0
Level 1
Nijmegen, Netherlands

Werken daar geen nederlanders ? Onlangs ook daar naar toe gebeld en de jufrouw kende mij niet als host ? Terwijl ik toch echt al 3 jaar host ben en wekelijks gasten over de hele wereld ontvang via de AIRBNB site!  Hoe vreemd! Zelfs haar collega kon mij account ook niet vinden??? en ik kreeg het amsterdam nummer waarna ik weer terug was in Dublin! Fijn!!

 

Nu heb ik NIET genanuleerd maar er alles aan gedaan om een gast te helpen met haar verblijf in Nijmegen omdat ik  vanwege een hart aanval haar optijd en middels een open communicatie een ander en gelijkwaardig appartement aanbood om haar te helpen...  mij koste het alleen veel tijd .......  Dit  heeft ze direct geaccepteerd , uiteraard zonder extra kosten of wat ook. Om haar te helpen ......   Later heeft die gast toch geannuleerd wat heel vervelend voor mij is en voor de andere verhuurder omdat ik alles geregeld heb. Maar nu komt het:

_ Ik had dat nooit mogen doen volgens airbnb ?? HUHHHH ??

_ Mag nooit contact opnemen met een gast HUHHHHH?

- Im heb geannuleerd ??? HUHHH??

- Daardoor worden er mogelijk maatregelen tegen mij genomen ! HUHHH?

-  Ik MOET BINNEN 48 UUR BEWIJZEN DAT IK EEN HART AANVAL GEHAD HEB AAN AIRBNB!  

- Ik wordt gecriminaleerd door AIRBNB na 3 jaar goede en zeer betrokken host te zijn !

- Begrijpt u het nog???

 

Veel beter was gewoon annuleren ipv proberen te helpen......

Dank  u Airbnb!

Wat een schandalige behandeling!

ik ben nu al 45 minuten aan hetvploeteren om antwoord op mijn vragen te krijgen wat gewoon niet lukt en telefonisch contact met een Nederlands sprekende medewerker is waarschijnlijk onmogelijk.

ik ga de rest van mijn tijd besteden aan het verwijder van mijn appartement bij Airbnb. Met dit soort praktijken, afhandeling en beperkte contactmogelijkheden wil ik niets mee te maken hebben.

 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Beste,

 

Ik begrijp de verontwaardiging enigzins, maar feit is dat u zich niet heeft gehouden aan de heldere spelregels van Airbnb.

Ik begrijp dat U uw gast ondergebracht heeft bij een andere verhuurder. Dat mag niet, ook al ligt er goedbedoelde  behulpzaamheid aan ten grondslag.

 

I.v.m.  speciale omstandigheden kan een boeking ge-annuleerd worden zonder kosten of repressailes, maar ja, daar wil Airbnb dan wel bewijs van hebben !

 

Met "criminaliseren" heeft het niets te maken, wel met strikt Airbnb beleid tav de spelregels.

Dat is soms even slikken (zelf ook wel eens moeten doen...), maar duidelijk is het wel !

 

Met vriendelijke groeten,

Emiel

 

 

Herman20
Level 2
Malle, Belgium

Dat klopt niet beste Emiel. Als de annuleringsclusule van de verhuurder “streng” is krijg je maar de helft terug. 

 

Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Ik ben het helemaal met je eens, Airbnb is naar zijn verhuurders dwingend in zijn correspondentie met teksten als:

je moet...........

anders........

je moet beter je best doen ........

en dat terwijl ik uitsluitend lovende resencies heb en op ALLES vele malen beter scoor dan een Superhost maar 2 x i.v.m. ziekenhuis opname een gast heb moeten annuleren. 

Zij zijn erg bevoogdend/paternalistisch en dat stoort mij enorm en steeds meer!

Zij verwachten een hoge standaard van verhuurders maar voldoen daar zelf zeer zeker niet aan, bereikbaarheid is 0!

klopt, het is eigenlijk een heel vervelend bedrijf....ingwikkeld...

Trudy11
Level 2
Bergen, Netherlands

ook gedaan 50 minuten in de wacht en verbroken!

 

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Je kan altijd vragen naar een Nederlands sprekend persoon wanneer je  je probleem niet  goed kan uitleggen in het engels. Bij de helpdesk werkten telefonisten van allerlei nationaliteiten, wanneer je het nederlandse nr  belt  krijg je  als het kan een nederlandssprekend persoon, anders  vraag er gewoon om.

 

Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Miriam,

Wil je mij dan het telefoonnummer geven waarop Airbnb bereikbaar is?

Je kunt me er een groot plezier mee doen!

Bij voorbaat dank, Jeannie

Ik probeer een simpele vraag te stellen aan een medewerken van Airbnb, er is nergens een nederlands nummer te vinden, en dan ga jij hier zeggen dat je gewoon het NL nr moet bellen. ik ben harstike beneiuwd of jij mij dit nummer kan geven


@Deen4  schreef:

Ik probeer een simpele vraag te stellen aan een medewerken van Airbnb, er is nergens een nederlands nummer te vinden, en dan ga jij hier zeggen dat je gewoon het NL nr moet bellen. ik ben harstike beneiuwd of jij mij dit nummer kan geven


 

Mary128
Level 2
Vlissingen, Netherlands

Ik ben over gestapt naar Home a wat. Gewoon Amsterdams telf nummer en gesprekken 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

"Home a wat" ?  "Amsterdams telf nummer" ?

Doe mij dan maar Airbnb, daar spreken ze gelukkig geen Amsterdams.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf