in en uitcheckdag

Opgelost!
Margreet7
Level 2
Lunteren, The Netherlands

in en uitcheckdag

Goedemiddag,

 

ik heb even een vraag.

Ik heb soms een bepaalde datum waarop alleen in of uitgechekt kan worden.

Hoe kan ik dit in mijn kalender aanpassen, zonder dat er bijvoorbeeld van aalle maandagen een incheckdag wordt gemaakt?

ik heb in mijn advertentie staan dat de eerste 3 weken van augustus alleen voor minimaal 1 week geboekt kan worden, in verband met onze eiegen vakantie.

Nu heb ik al 2 keer een boeling moeten annuleren omdat er toch voor 1 nacht was geboekt.

 

Groetjes Margreet

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Margreet7 

 

In-checkdag + lengte verblijf voor bepaalde periodes kun je instellen in sectie "reisduur", "aangepaste reisduur", "vereiste toevoegen"

Voorbeeld: In periode 1 tot 22 july kan alleen op zaterdag worden ingechecked en minimale verblijf is dan 4 nachten.

 

Emiel1_0-1655674034559.png

 

 

In-check + uit-checkdag kun je ook instellen mbv regel-sets, dat is eenvoudiger, maar dan wel "professional tools" activeren in je account.

 

NB

ik zie in j advertentie dat vanaf 15 augustus gewoon voor 1 nacht of meer geboekt kan worden, dus heb je de instelling "eerste 3 weken augustus alleen voor min. 1 week" blijkbaar niet goed gemaakt.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

5 Antwoorden 5
Margreet7
Level 2
Lunteren, The Netherlands

Sorry, er zitten wat foutjes in mijn bericht, maar hoop toch dat het duidelijk is 🙂

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Margreet7 

 

In-checkdag + lengte verblijf voor bepaalde periodes kun je instellen in sectie "reisduur", "aangepaste reisduur", "vereiste toevoegen"

Voorbeeld: In periode 1 tot 22 july kan alleen op zaterdag worden ingechecked en minimale verblijf is dan 4 nachten.

 

Emiel1_0-1655674034559.png

 

 

In-check + uit-checkdag kun je ook instellen mbv regel-sets, dat is eenvoudiger, maar dan wel "professional tools" activeren in je account.

 

NB

ik zie in j advertentie dat vanaf 15 augustus gewoon voor 1 nacht of meer geboekt kan worden, dus heb je de instelling "eerste 3 weken augustus alleen voor min. 1 week" blijkbaar niet goed gemaakt.

Margreet7
Level 2
Lunteren, The Netherlands

@Emiel1 dat klopt, ik heb het geprobeerd maar kwam er niet uit met die regelsets,  vandaar dat ik het maar in mijn advertentietekst heb neergezet, maar dat werkt niet echt, omdat dat vaak niet gelezen wordt, airbnb heeft mijn sancties gelukkig wel kwijt gescholden,  maar ik ga het weer proberen, hopelijk lukt het me wel met jouw uitleg.

Bedankt 👍

Margreet7
Level 2
Lunteren, The Netherlands

@Emiel1  hoe activeer ik mijn professional tools?

Ik doe alles met mijn mobiel, maar moet dat misschien toch op de computer doen?

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Margreet7 

 

Dat doe je in je account, ik gebruik alleen de website, dus weet niet of dat in de app ook werkt.

https://www.airbnb.nl/help/article/2499/professionele-verhuurtools-gebruiken

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf