kalender beheer

Tamara157
Level 1
Lisse, Netherlands

kalender beheer

Gasten willwn boeken, maar nu blijkt dit "niet mogelijk" zijn, omdat de data niet beschikbaar is. In de kalender staan ze wel beschikbaar?!?! Hoe krijg ik dit opgelost? Gr, Tamara

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Om welke data gaat het ?

 

Als ik je advertentie bekijk is dit jaar in oktober niets meer beschikbaar, in november en december alleen enkele "lange" weekenden (meestal do-zo).

Voorzover ik die "lange weekenden" aanklik zijn ze gewoon te boeken. Blijkbaar doen gasten iets fout of willen iets boeken wat inderdaad niet beschikbaar is ?

 

Met vriendelijke groeten,

Emiel

 

 

Kayleigh6
Level 2
Lunteren, Netherlands

Hee, ik had eergister ook een aanvraag waarbij de app aangaf dat de data al geblokkeerd / bezet waren dus ik had de aanvraag geweigerd. Tot ik daarna er achter kwam dat deze data vrij was?! Heb aanvraag nog een keer bericht gestuurd maar ben bang dat het einde oefening is vanwege het eerder afwijzen en foutieve informatie dus uiteindelijk. Balen wel.

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hi,

 

Een aanvraag met geselecteerde data kan alleen maar binnenkomen, als de gevraagde data ook beschikbaar zijn.

(Anders heeft de aanvraag van de gast uiteraard ook geen zin). Als de app iets anders aangeeft qua beschikbaarheid, zou ik vervolgens een "double check" doen op de bestaande reserveringen en/of beschikbare data.

 

Airbnb bestaat grotendeels uit "software" en daar kan ook iets mis in gaan ,een synchronisatieprobleem, een softwarefout, noem maar op: het blijft techniek.

 

Dus check je zaken altijd extra in geval van verwarring of twijfel, om in de toekomst geen gasten meer te missen !

 

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Karin176
Level 1
Seefeld, Austria

Hallo,

 

Ik weet niet of ik hier op het juiste punt ben geland maar ik wil graag weten hoe ik een woning die geboekt is naar een andere woning kan wijzigen.

 

Ik heb een boeking binnen gekregen van woning 1 maar deze gasten upgrade ik naar een woning 2 zodat ik de woning 1 weer kan verhuren... maar weet iemand hoe ik dit kan doen??

 

Mvg,

Karin

 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Karin176,

 

Airbnb is volgens mij niet helemaal voorstander van een accommodatiewissel – als er eenmaal geboekt is, maar goed.

Als je dit desondanks toch in gang wilt zetten, zorg er dan ten eerste voor dat de gast hier ook helemaal akkoord mee is.

Vervolgens zou je Airbnb kunnen bellen op: +31 20 52 22 333 (Wellicht Engelstalig).

En dan bezien of ze mee willen werken aan de ‘huizenruil’.

Zelf regelen, zou alleen mogelijk zijn. Als een van de partijen annuleert, maar daar zullen consequenties aan kleven 😞

 

Succes ermee!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf